Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(86)
Forma i typ
Książki
(65987)
Proza
(27963)
Publikacje dydaktyczne
(2452)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2360)
Poezja
(1946)
Gry i zabawki
(86)
Publikacje popularnonaukowe
(1783)
Muzyka
(1710)
Komiksy i książki obrazkowe
(1404)
Poradniki i przewodniki
(1354)
Audiobooki
(992)
Filmy i seriale
(771)
Publikacje naukowe
(645)
Dramat (rodzaj)
(405)
Czasopisma
(375)
Publikacje informacyjne
(306)
Publikacje fachowe
(251)
E-booki
(229)
Publikacje dla niewidomych
(134)
Publikacje dla niedowidzących
(133)
Albumy i książki artystyczne
(125)
Druki ulotne
(56)
Publikacje religijne
(53)
Mapy
(35)
Ikonografia
(23)
Karty pocztowe
(21)
Nuty
(21)
Grafiki
(19)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Artykuły
(2)
Grafika
(2)
Akwarela
(1)
Książki
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(31)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(85)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Zwierzyński Michał
(9)
Mann Jakub
(8)
Ślubowska Anna
(8)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Minor Marcin
(4)
Chimiak Julia
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bajtlik Jan (1989- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
David GJ
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jackson Steve
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Kreczmar Natalia
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Livingstone Ian
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Novy
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Usenko Natalia (1969- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
2D
(1)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ashby Ruth
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Bukato Wiktor (1949- )
(1)
CED (1981- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Caple Scott
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chow Daryl
(1)
Chulku Kang
(1)
Conner Hari
(1)
Curran Kitty
(1)
Cétrix
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Delauzun Aurélien
(1)
Dickason Chris
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gigleux Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gingell Dave
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Hussung Thomas (1990- )
(1)
Jastrzębowski Jakub
(1)
Joassin Vincent
(1)
Jones Dave
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kurczewska Marta (1977- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Lee Rob
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Lyon Shanon
(1)
López Carlos
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Mackles Gene
(1)
Malina Dorota
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Moon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(2)
Język
polski
(85)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(68)
9-13 lat
(57)
6-8 lat
(50)
Młodzież
(33)
0-5 lat
(26)
14-17 lat
(24)
Rodzice
(3)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(16)
Literatura polska
(11)
Grafika polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika francuska
(1)
Temat
Prywatni detektywi
(6)
Labirynt
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Magia
(4)
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Słownictwo
(4)
Czytanie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Rycerze
(3)
Symbole państwa
(3)
Uprowadzenie
(3)
Walka
(3)
Wilkołak
(3)
Zabawa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Czas reakcji
(2)
Dinozaury
(2)
Kradzież
(2)
Kruk
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Nauka liczenia
(2)
Piraci
(2)
Podróże w czasie
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Strażacy
(2)
Symbole
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Belle époque (1871-1914)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Ciemność
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziewczęta
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w piłkę
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krasnoludy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Król Artur (postać legendarna)
(1)
Książki
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Lis
(1)
Liternictwo
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Morza
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Mumie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Obuwie
(1)
Onomatopeja
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże
(1)
Podziemia
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(3)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1601-1700
(1)
401-500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Allansia (kraina fikcyjna)
(2)
Brytania (prowincja rzymska)
(1)
Karaiby (region)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norfolk (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(28)
Gry paragrafowe
(24)
Gry edukacyjne
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(19)
Komiks
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Książka obrazkowa
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Układanki
(4)
Wiersze
(4)
Fantasy
(3)
Gry i zabawy
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka-zabawka
(3)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Gry strategiczne
(2)
Horror
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Powieść historyczna
(2)
Zagadki
(2)
Gry w kości
(1)
Gry wojenne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(54)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Ravensburger Spiele ; Nr. 26 082 9)
Zawartość: 1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki. Dla 2-4 graczy. Wiek 7-99. Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
EAN:4005556260829
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut.
Elementy podstawowej gry: - 4 płytki z początkami stonóg - 15 płytek z butami (po 3 z każdego koloru) - 4 kostki.
Elementy dodatkowe: - 10 płytek z ogonkami - 6 płytek ze złotym butem - 6 płytek z bosą stopą - 2 dodatkowe płytki z początkami stonóg - drugi zestaw 5 płytek z 4 butami (po 1 w każdym kolorze).
Wiek 4+.
„Supernogi stonogi XXXL” to wielkoformatowa wersja bestsellerowej gry dla dzieci „Supernogi stonogi”. Zawiera wielkoformatowe elementy znane z podstawowej gry oraz 4 rozszerzenia urozmaicające rozgrywkę. 2 dodatkowe stonogi umożliwiają grę w 5–6 osób. Wykonaj sekretne zadanie i dołóż do swojej stonogi fikuśny ogonek z dodatkowymi butami. Bosa stopa pozwoli ci wykonać dodatkowy rzut kostkami! Złoty but da ci przewagę nad innymi graczami. Ale nie tak łatwo go zdobyć…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(Fighting Fantasy)
Tytuł oryginału: The Warlock of Firetop Mountain, 1982. Na okładce: Bohaterem jesteś ty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf III (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(Fighting Fantasy)
Tytuł oryginału: The forest of doom, 1983. Na okładce: Bohaterem jesteś ty.
Krasnoludy z Kamiennego Mostu potrzebują twojej pomocy! Czy wykażesz się potrzebną odwagą i sprytem, by wkroczyć do Mrocznej Puszczy i odnaleźć zagubione w niej fragmenty legendarnego młota bojowego? Tylko dzięki niemu krasnoludy będą mogły stawić czoła trollom i pokonać najeźdźców. W puszczy czyhają okrutne bestie, jednak perspektywa sowitej nagrody, przekonuje cię do podjęcia się misji. Puszcza zagłady czeka na kolejnego śmiałka… (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska, figurka lisa, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 5-105.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Gene Mackles ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (100 kart) ; 10x10x7 cm + Instrukcja (5, [1] strona).
Gra dla 2 do 10 graczy; czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Historia w Kolorach)
Zawartość pudełka: 2 x 24 karty, "Instrukcja do gry" ( 30 stron).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 4+ do 8+. Czas gry 10-20 min.
Wiek graczy: 4+
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 32 karty z symbolami, 16 kart z opisami symboli, "Instrukcja" (26, [2] strony).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 8+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 8+
„ZnajZnak – Pamięć” – przygotowana z myślą o młodszych graczach gra pamięciowa, w której wiedza przychodzi sama podczas rozgrywki. Na kartach umieszczono wybrane symbole z najnowszej historii Polski. Wśród zakrytych kart należy znaleźć parę takich samych symboli a potem odkryć właściwą z 16 kart z nazwami wyłożonymi obok. Gra zawiera wariant dla najmłodszych graczy. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 10+
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Larmes de Nüwa, 2015.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe (gamebooki, fantasolo) to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Gracz podczas gry zdobywa nowe umiejętności i przedmioty, mooże walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania. (Wg noty wydawcy).
Jesteś łowczynią nagród. Musisz je odzyskać, zanim miasto spotka katastrofa. Na wykonanie zadania masz jeden dzień. Gdy słońce zniknie za horyzontem, będzie za poźno. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Captive, 2015. Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Gra dla starszych graczy. Wiek: 16+.
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / autor: Gamewright ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Wiek: 8+
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: "Pobudka!" i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Loup Garou. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów, nazwisko ilustratora: Damien Henceval.
Gra dla młodszych i starszych graczy.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe (gamebooki, fantasolo) to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Gracz podczas gry zdobywa nowe umiejętności i przedmioty, mooże walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79P (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Stwórz swoją własną przygodę, decydując o tym co Tappi ma zrobić w każdym kolejnym rozdziale tej wspaniałej książki. Pomóż Tappiemu i Chichotkowi odnaleźć trzy małe smoki! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O II (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Śpij, króliczku / Jörg Mühle. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Dwie Siostry, copyright 2021. - [22] strony : ilustracje ; 17 cm.
Tytuł oryginału: Nur noch kurz die Ohren kraulen?, 2015.
[Kategoria wiekowa 1+].
Jest już późno, króliczek szykuje się do snu. Trzeba mu pomóc. Klaśnij w ręce, żeby przebrać go w piżamę. Przygotuj poduszkę. Podrap króliczka w uszko, pogłaszcz po plecach. Przewróć stronę, żeby go przykryć, i daj mu buziaka na dobranoc. I pamiętaj, żeby zgasić światło! Pstryk. (Nota wydawcy).
Prosta książka, która pomoże ułożyć dziecko do snu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N 0 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zabawa w szkołę dla 5-6 latków. Dziecko pomaga króliczkowi rozwiązywać zadania, a gdy zaistnieje taka potrzeba, poprawia błędne odpowiedzi udzielone przez króliczka. Zwiększa to poczucie wartości przyszłego ucznia, umacnia wiarę we własne siły. Dzięki udzielaniu pomocy i korygowaniu błędów króliczka dziecko przekonuje się o tym, że nikt nie jest nieomylny, każdy może popełnić błąd, a ono ma już tak dużą wiedzę i umiejętności, że może bez żadnych problemów pomagać roztargnionemu króliczkowi. (Nota wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37P (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Das kleine Böse Buch, 2017.
Zanim otworzysz tę książkę, powinieneś podpisać że robisz to na własną odpowiedzialność... Bo to nie jest zwyczajna książka. Mała zła książka ma wielkie marzenie: chce być naprawdę złą książką, podobnie jak inne, wielkie złe księgi. Aby się to jednak wydarzyło, potrzebuje pomocy czytelnika, bo tylko on wskaże jej właściwą, a więc złą drogę! Jeśli dasz się wciągnąć w grę, spotkasz między kartkami innego czytelnika, który chcąc odkryć i wykraść tajemnicę - czarodziejskie zaklęcie tkwiące w książce - utknął w niej na amen. Skomplikowane? Ależ skąd! Prawdziwie skomplikowane są zagadki, które książka przygotowała dla swojego czytelnika. Po raz pierwszy zapewne poznacie książkę, której nie da się czytać tradycyjnie - kartka za kartką. Ta książka jest trochę jak escape room, w którym jesteś uwięziony, dopóki nie ułożysz wszystkiego w odpowiedniej kolejności, uwalniając tajemnicę zła, którą chce posiąść książka. Nie czytaj! Uciekaj! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce podtytuł: Interaktywna książeczka dla dzieci.
Do książki dołączony pisak suchościeralny.
Nieodpowiednie dla dzieci do 3 lat.
Zabawa polega na złapaniu złodzieja uśmiechów – dziecko rysuje przeszkody utrudniające złodziejowi ucieczkę. Za każdym razem zabawa może być inna, bo rysunki można zmazać i wymyślić coś nowego. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/799P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej