Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(86)
Forma i typ
Książki
(65922)
Proza
(27910)
Publikacje dydaktyczne
(2452)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2356)
Poezja
(1941)
Gry i zabawki
(86)
Publikacje popularnonaukowe
(1780)
Muzyka
(1710)
Komiksy i książki obrazkowe
(1404)
Poradniki i przewodniki
(1349)
Audiobooki
(992)
Filmy i seriale
(771)
Publikacje naukowe
(643)
Dramat (rodzaj)
(402)
Czasopisma
(375)
Publikacje informacyjne
(305)
Publikacje fachowe
(249)
E-booki
(229)
Publikacje dla niewidomych
(134)
Publikacje dla niedowidzących
(133)
Albumy i książki artystyczne
(125)
Druki ulotne
(55)
Publikacje religijne
(51)
Mapy
(35)
Ikonografia
(23)
Karty pocztowe
(21)
Nuty
(21)
Grafiki
(19)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Artykuły
(2)
Grafika
(2)
Akwarela
(1)
Książki
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(38)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(85)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Zwierzyński Michał
(9)
Mann Jakub
(8)
Ślubowska Anna
(8)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Minor Marcin
(4)
Chimiak Julia
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bajtlik Jan (1989- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
David GJ
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jackson Steve
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Kreczmar Natalia
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Livingstone Ian
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Novy
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Usenko Natalia (1969- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
2D
(1)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ashby Ruth
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Bukato Wiktor (1949- )
(1)
CED (1981- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Caple Scott
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chow Daryl
(1)
Chulku Kang
(1)
Conner Hari
(1)
Curran Kitty
(1)
Cétrix
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Delauzun Aurélien
(1)
Dickason Chris
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gigleux Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gingell Dave
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Hussung Thomas (1990- )
(1)
Jastrzębowski Jakub
(1)
Joassin Vincent
(1)
Jones Dave
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kurczewska Marta (1977- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Lee Rob
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Lyon Shanon
(1)
López Carlos
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Mackles Gene
(1)
Malina Dorota
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Moon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(2)
Język
polski
(85)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(68)
9-13 lat
(57)
6-8 lat
(50)
Młodzież
(33)
0-5 lat
(26)
14-17 lat
(24)
Rodzice
(3)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(16)
Literatura polska
(11)
Grafika polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika francuska
(1)
Temat
Prywatni detektywi
(6)
Labirynt
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Magia
(4)
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Słownictwo
(4)
Czytanie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Rycerze
(3)
Symbole państwa
(3)
Uprowadzenie
(3)
Walka
(3)
Wilkołak
(3)
Zabawa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Czas reakcji
(2)
Dinozaury
(2)
Kradzież
(2)
Kruk
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Nauka liczenia
(2)
Piraci
(2)
Podróże w czasie
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Strażacy
(2)
Symbole
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Belle époque (1871-1914)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Ciemność
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziewczęta
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w piłkę
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krasnoludy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Król Artur (postać legendarna)
(1)
Książki
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Lis
(1)
Liternictwo
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Morza
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Mumie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Obuwie
(1)
Onomatopeja
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże
(1)
Podziemia
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(3)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1601-1700
(1)
401-500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Allansia (kraina fikcyjna)
(2)
Brytania (prowincja rzymska)
(1)
Karaiby (region)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norfolk (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(28)
Gry paragrafowe
(24)
Gry edukacyjne
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(19)
Komiks
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Książka obrazkowa
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Układanki
(4)
Wiersze
(4)
Fantasy
(3)
Gry i zabawy
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka-zabawka
(3)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Gry strategiczne
(2)
Horror
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Powieść historyczna
(2)
Zagadki
(2)
Gry w kości
(1)
Gry wojenne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(54)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Chevaliers : journal d'un héros. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwiska drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Gra dla młodszych i starszych graczy
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe (gamebooki, fantasolo) to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Gracz podczas gry zdobywa nowe umiejętności i przedmioty, mooże walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwiska drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Gra dla młodszych i starszych graczy 8+
Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekosystem / autor: Matt Simpson ; ilustracje: Martyna Szpil ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (130 kart) : ilustracje ; 14x19x4 cm + broszura (15, [1] strona).
W pudełku: 130 kart, 6 ściągawek, instrukcja.
2-6 graczy, czas gry 20 min.
Wiek: 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Łowczyni potworów / scenariusz: Skarn ; ilustracje: Tom ; tłumaczenie: Anna Ślubowska. - Warszawa : Foxgames, copyright 2021. - 95, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Chasseur de monstres, 2018. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Wiek: 12+.
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów – wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY! (Nota wydawcy).
Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci : 50 ścieralnych kart w formacie A3 i A4 / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Wydanie III. - Gdańsk : Harmonia, 2022. - Teka (1 broszura 16, [4] strony, [18] kart dwustronnie zadrukowanych, [7] kart złożonych dwustronnie zadrukowanych) : ilustracje ; 31 cm.
Na okładce: integracja i rozrywka, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, usprawnianie ręki.
Labirynty wydrukowane na folii zmywalnej.
Dla dzieci od 5. roku życia, młodzieży, dorosłych.
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci to interaktywna publikacja pomocna w rozwoju percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej, koncentracji i w usprawnianiu ręki. Labirynty przeznaczone są zarówno dla dzieci (od 5. roku życia), jak i młodzieży oraz lubiących wyzwania dorosłych. Publikacja składa się z 50 labiryntów o różnorodnej tematyce i różnym stopniu trudności, a każdy z nich to prawdziwa przygoda: ucieczka przed wampirami, zabawa w chemika, pogoń za złodziejami czy spacerek po Nowym Jorku. Wszystkie labirynty zostały wydrukowane na kartach laminowanych, co umożliwia rozwiązywanie ich za pomocą flamastra, którego ślad można w każdej chwili zetrzeć i zacząć zabawę od nowa! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zestaw zawiera: planszę do gry, 3 pionki strażaków, 36 kart ruchu, 2 kostki, 16 tafelków, instrukcję.
Wiek graczy: 3+.
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry - kooperacyjny oraz rywalizacyjny. (Adamigo).
Jak grać? 1. Wybierz kartę z wierzchu stosu. 2. Wykonaj trzy ruchy z karty dowolnymi strażakami. 3. Ugaś pożar rzucając kośćmi. 4. Uratuj jak najwięcej mieszkańców kamienicy! (Adamigo).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Eng (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Akademia Ransmoor / Katarzyna Tkaczyk. - Wydanie I. - Poznań : Nowa Baśń, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pokieruj losami młodej wiedźmy Medei Rockster i poznaj każdy magiczny zakątek słynnej Akademii Istot Nadprzyrodzonych. Od Twoich decyzji zależy, czy sprzymierzy się z wilkołakami, które snują swój niecny plan spisku, czy straci serce dla buntowniczej elfki Selene, a może zdoła przekonać rektora, wampira Albina de Vertrinair, by jej zaufał... lub rozwikła na własną rękę zagadkę gaju, gdzie drzemią siły niechcące już dłużej być w ukryciu. Odkryj sekrety na wiele sposobów i przeżyj niezapomniane chwile w Ransmoor. Jedno wszak jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy rok akademicki nie będzie taki, jak poprzednie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot Simona : latający obiad / koncepcja gry, projekt graficzny: D&M Rapa ; ilustracje: Simon Tofield. - [Warszawa] : MDR, copyright 2019. - 1 pudełko (60 kart) : ilustracje ; 14x14x5 cm + Instrukcja (4 strony).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-8 ; czas rozgrywki 20 min.
Wiek: 5+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Graj w piłkę / Hervé Tullet ; [przekład Dorota Malina]. - Kraków : Insignis Media, copyright 2017. - Harmonijka ([16] stron) : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Ball game, 2014. Opis według okładki. Harmonijka, książka w pudełku.
Zgnieć kawałek papieru w kulkę i zacznij grać. Sam wyznaczasz zasady, możesz zdobywać gole, toczyć piłkę po ścieżce albo trafiać nią do wybranego celu. Graj w pojedynkę albo z kolegami. Książkę postaw albo połóż na stole, możesz ją też zawiesić. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kopnięte Królestwo : zabawy z matematyką i językiem polskim / Natalia Usenko ; ilustrowała Ewa Poklewska-Koziełło. - Warszawa : Nowa Era, copyright 2018. - 37, [11] stron, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 31 cm.
(Książkogra)
Na okładce: Gra planszowa tu się chowa!.
Skrzące humorem zabawy z matematyką i językiem polskim autorstwa znakomitej pisarki Natalii Usenko. Jak powstało Kopnięte Królestwo? To był wypadek! „Pewnego razu olbrzym Bolutek wracał do domu pośrodku nocy. W drodze potknął się o niewielkie królestwo i… kopnął je niechcący! Nikomu nic się nie stało, ale od tej pory mieszkańcy Kopniętego Królestwa ciągle coś liczą, uczą się dziwnych rzeczy i zadają mnóstwo pytań…”. W odpowiedzi na te pytania mamy zatem w „Kopniętym Królestwie” bajeczki matematyczne, wiersze z morałem, zabawy z językiem i wiele innych mądrych aktywności. Najwyższą jakość królewskich ilustracji gwarantuje Ewa Poklewska-Koziełło. Gra planszowa w książce sprawia, że dodawanie, odejmowanie i mnożenie to zabawna łamigłówka. Dla dzieci: - pełne humoru bajeczki matematyczne, wierszyki, pokolejki i poszukanki - rekomendacja „Świerszczyka” - gwarancja dobrej zabawy Dla rodziców: - miniprzewodnik z informacjami o tym, jak mądre aktywności stymulują rozwój dziecka, jak gry kształtują kompetencje indywidualne i społeczne - rekomendacja magazynu dla dzieci „Świerszczyk” - gwarancja mądrej zabawy i efektywnego spędzania czasu Dla całej rodziny: - królewska gra planszowa - idealny pomysł na wspólne spędzanie czasu! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Zombies, 2015. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy 10+.
Jeden cel - przeżyć. Tutaj bohaterem jesteś Ty! Zanurz się w świat apokalipsy zombie… … od Ciebie zależą kluczowe decyzje… … i przeżyj świetną historię. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Książkogra)
Na okładce: Gra planszowa tu się chowa!.
Zawiera m.in.: Ukryta komnata : gra dla 2-5 osób / Filip Haka.
Ćwiczenia dla oka, ręki i głowy w formie bogato ilustrowanych zabawnych sentencji. Złote myśli łośka Tośka ukazują świat z wielu perspektyw i zachęcają do refleksji. Wyszukiwanie fragmentów ilustracji w większej całości ćwiczy spostrzegawczość. Uzupełnianie haseł ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową. Rozbudowana szata graficzna rozwija wyobraźnię i kreatywność. Lektura złotych myśli pokazuje świat z wielu perspektyw i skłania do refleksji. Nietypowa gra planszowa uczy właściwych wyborów i kształtuje hierarchię wartości.
Dla dzieci: – wciągające poszukiwania zwieńczone pełnymi humoru złotymi myślami łośka Tośka – rekomendacja „Świerszczyka” – gwarancja dobrej zabawy.
Dla rodziców: – miniprzewodnik z informacjami o tym, jak mądre aktywności stymulują rozwój dziecka, jak gry kształtują kompetencje indywidualne i społeczne – rekomendacja magazynu dla dzieci „Świerszczyk” – gwarancja mądrej zabawy i efektywnego spędzania czasu.
Dla całej rodziny: – magiczna gra planszowa – idealny pomysł na wspólne spędzanie czasu! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Drapacze chmur / autor gry: Łukasz Woźniak ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko (30 elementów) : ilustracje ; 20x13x4 cm + Instrukcja (4 strony).
(Dobra Gra w Dobrej Cenie)
Elementy gry: 4 dwustronne kafelki podstawy, 26 dwustronnych kafelków wieżowców.
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut.
Od 6 lat.
Zadaniem graczy jest zbudowanie jak najwyższego wieżowca. Wszyscy gracze budują jednocześnie, wybierając kafelki z kolejnymi piętrami ze wspólnego stosu. Wygra najszybszy i najbardziej spostrzegawczy architekt! Gra dostarcza dużo emocji i zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : travel. - Choszczno : Alexander, [2017] - 1 pudełko ; 28x27 cm.
Zawartość opakowania: • plansza do gry, • karty pytań - 55 sztuk, • pionki - 4 sztuki, • bączek - 1 sztuka, • Gorący Ziemniak - 1 sztuka, • instrukcja.
EAN 5906018019704
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka, zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos : walka o stołki. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 pudełko ; 14x26cm
Zawartość: 24 krzesła w 3 kolorach. Wiek graczy: 5+. Liczba graczy: 1-3.
EAN 5900511013672
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko – bez różnicy, byle zachować konstrukcję!
Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! : junior : rodzinna gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [około 2020]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-8 ; czas rozgrywki 20 min.
Zawartość pudełka: Plansza do gry – 1 sztuka, Tarcza losująca ze wskazówką – 1 sztuka, Kolorowa kostka – 1 sztuka, Karty haseł – 165 sztuk, Pionki – 12 sztuk, Klepsydra – 1 sztuka, Nos klauna – 1 sztuka, Instrukcja.
Gra z aplikacją na smartfon.
Wiek: 3+.
„Zepsuta pralka”. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał… zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali? „Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych. Gra dostosowana jest również dla dzieci nie posiadających jeszcze umiejętności czytania. Jedno z haseł na karcie przedstawione jest w formie graficznej tak, żeby dzieci wiedziały co mają przedstawiać na podstawie ilustracji. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Strefa Gier
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Paw patrol = Psi patrol. - Warszawa : Media Service Zawada, copyright 2017. - [12] stron : ilustracje ; 26 cm.
(Książka z Puzzlami)
(Paw Patrol - Psi Patrol)
Na okładce: 5 układanek.
Wiek: 3+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes = Kości Opowieści. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018 - 1 pudełko ; 8x8cm + broszura (harmonijka 8 stron).
Zawartość opakowania: 9 kości, instrukcja. Liczba graczy: 1+. Wiek: 6+.
EAN: 091037131324
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. „Story Cubes” to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od „Dawno, dawno temu” lub jeśli wolisz „Pewnego razu”. Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne, co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej