Gry i zabawy dziecięce
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Nuty
(1)
Poezja
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(9)
Autor
Madaj Karol
(3)
Ginter Tomasz
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Biedroń Robert (1976- )
(1)
Chulku Kang
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Grzesiak Izabella
(1)
Kallwejt Jan (1981- )
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kuś Joanna
(1)
Mann Jakub
(1)
Nowacki Piotr (1979- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Sehee Kim
(1)
Szymczak Marek (ilustrator)
(1)
Sąsiadek Krzysztof
(1)
Zwierzyński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dzieci
(10)
6-8 lat
(8)
0-5 lat
(5)
9-13 lat
(5)
Rodzice
(2)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(4)
Literatura polska
(2)
Temat
Symbole państwa
(3)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Symbole
(2)
Znaki graficzne
(2)
Ciemność
(1)
Demokracja
(1)
Dzieci
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Hymn narodowy
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Palce
(1)
Pingwiny
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Potwory
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rysowanie
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Trening pamięci
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Uśmiech
(1)
Wychowanie do ciszy
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Złodzieje
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Powieść
(20331)
Opowiadania i nowele
(3915)
Powieść obyczajowa
(2152)
Podręcznik
(2094)
Wiersze
(1808)
Gry i zabawy dziecięce
(-)
Płyty gramofonowe
(1717)
Kryminał
(1716)
Opracowanie
(1660)
Romans
(1458)
Biografia
(1403)
Poradnik
(972)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(891)
Fantastyka
(846)
Książki mówione
(808)
Pamiętniki i wspomnienia
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(690)
Fantasy
(671)
Publikacja bogato ilustrowana
(651)
Powieść historyczna
(615)
Publicystyka
(570)
Powieść przygodowa
(544)
Reportaż
(544)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(476)
Romans historyczny
(462)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(337)
Dramat (gatunek literacki)
(336)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Bajki i baśnie
(304)
Komedia
(278)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(196)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(129)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(102)
Wywiad dziennikarski
(96)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Pieśń i piosenka
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Informator
(36)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Gry planszowe
(28)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Powieść erotyczna
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Emotikon)
Część I. Kraj, w którym żyję. Część II. Władza. Część III. Dla dobra wspólnego, czyli postawa obywatelska od A do Z.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja.
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 4-104 lata.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Historia w Kolorach)
Zawartość pudełka: 2 x 24 karty, "Instrukcja do gry" ( 30 stron).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 4+ do 8+. Czas gry 10-20 min.
Wiek graczy: 4+
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 32 karty z symbolami, 16 kart z opisami symboli, "Instrukcja" (26, [2] strony).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 8+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 8+
„ZnajZnak – Pamięć” – przygotowana z myślą o młodszych graczach gra pamięciowa, w której wiedza przychodzi sama podczas rozgrywki. Na kartach umieszczono wybrane symbole z najnowszej historii Polski. Wśród zakrytych kart należy znaleźć parę takich samych symboli a potem odkryć właściwą z 16 kart z nazwami wyłożonymi obok. Gra zawiera wariant dla najmłodszych graczy. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 10+
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce podtytuł: Interaktywna książeczka dla dzieci.
Do książki dołączony pisak suchościeralny.
Nieodpowiednie dla dzieci do 3 lat.
Zabawa polega na złapaniu złodzieja uśmiechów – dziecko rysuje przeszkody utrudniające złodziejowi ucieczkę. Za każdym razem zabawa może być inna, bo rysunki można zmazać i wymyślić coś nowego. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/799P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyciszanki żłobkowo-przedszkolne / Anna Różańska-Gał, Joanna Kuś. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia, 2023. - 55, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pracując z grupą małych dzieci, kilkadziesiąt razy dziennie stajesz przed wyzwaniem, jak okiełznać ten huragan, który - jak wszyscy wiemy - tworzy się naturalnie. Wykrzykiwanie przez ściśnięte gardło: "Aaale proszę o spokój!" nie służy ani tobie, ani dzieciom. Poza tym nie działa. Nie potrzebujesz supermocy, tylko supernarzędzia. Prostych pomysłów, które pozwolą ci w zdumieniu zauważyć, że oto nastała cisza. Co ważne, wydarzyło się to dzięki zabawie, bez niepotrzebnych napięć między tobą a dziećmi. Ta niewielkich rozmiarów "księga czarów" zawiera 50 propozycji na kilkuminutowe zabawy, dzięki którym dzieci się wyciszą, zauważą swoje emocje i zniwelują napięcia w ciele. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37M (1 egz.)
Książka
Nuty
W koszyku
Wiele znanych i nieznanych zabaw paluszkowych. Przydadzą się w poczekalni u lekarza, w podróży i w każdej wolnej chwili, kiedy nudno albo brakuje zabawek. Zabawy paluszkowe poprawiają zdolności manualne, przygotowują do układania, konstruowania, lepienia, wydzierania, wycinania, rysowania, malowania, a także pisania. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mrówki / autorzy Kim Sehee, Kang Chulku ; ilustracje Katarzyna Bajerowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko ; 14x14 cm + broszura (6 stron).
Zawartość opakowania: • 39 kart mrowiska, • 35 kart mrówek, • instrukcja.
EAN 5902719470257
Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery – będziesz musiał odnaleźć tę jedną, właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek.
Proste zasady gry! • Na stole tworzymy mrowisko. Obok mrowiska kładziemy stos kart z różnokolorowymi mrówkami. • Odkrywamy kartę z góry stosu – pojawia się mrówka, np. czerwona z cyfrą 7. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć w mrowisku mrówkę o wartości 7. Najszybszy gracz zdobywa czerwoną mrówkę – kładzie ją obok siebie w taki sposób, aby wszyscy ją widzieli. • Uwaga! Gracze muszą wykazać się nie lada spostrzegawczością, ponieważ jeśli pojawi się kolejna czerwona mrówka, do jej wartości dodajemy liczbę zdobytych już czerwonych mrówek! Przykład: Pojawiła się czerwona mrówka, tym razem o wartości 10. Wcześniej jedna czerwona mrówka została już zdobyta, gracze muszą więc w mrowisku znaleźć mrówkę o wartości 11! • Ciągle zmieniająca się sytuacja na stole gwarantuje wielkie emocje i doskonałą zabawę! (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : travel. - Choszczno : Alexander, [2017] - 1 pudełko ; 28x27 cm.
Zawartość opakowania: • plansza do gry, • karty pytań - 55 sztuk, • pionki - 4 sztuki, • bączek - 1 sztuka, • Gorący Ziemniak - 1 sztuka, • instrukcja.
EAN 5906018019704
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka, zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej