Znaki graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia dla Dzieci
(2)
Autor
Ginter Tomasz
(2)
Madaj Karol
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(2)
Temat
Kobieta
(1288)
Polska
(1029)
Literatura polska
(989)
Teksty niemieckie
(721)
Przyjaźń
(659)
Znaki graficzne
(-)
Rodzina
(625)
Tajemnica
(582)
Dziewczęta
(545)
Teksty angielskie
(519)
Śledztwo i dochodzenie
(468)
Miłość
(458)
Pisarze polscy
(457)
Zabójstwo
(423)
Humor
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(372)
Życie codzienne
(355)
Rodzeństwo
(341)
Relacje międzyludzkie
(337)
Zwierzęta
(334)
Boże Narodzenie
(327)
Język polski
(323)
Nastolatki
(321)
Literatura
(317)
Magia
(315)
Policjanci
(307)
Dzieci
(298)
Arystokracja
(292)
Chłopcy
(288)
Sekrety rodzinne
(277)
Poszukiwania zaginionych
(265)
Żydzi
(261)
Uczniowie
(251)
Poezja polska
(240)
Psy
(234)
PRL
(231)
Filozofia
(230)
Matki i córki
(219)
Małżeństwo
(217)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(216)
Śląsk
(209)
Ludzie a zwierzęta
(207)
Średniowiecze
(200)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(193)
Trudne sytuacje życiowe
(193)
Polacy za granicą
(192)
Koty
(189)
Powieść szwedzka
(189)
Uprowadzenie
(189)
Opole (okręg)
(187)
Albumy
(185)
Dziennikarze
(185)
Literatura dziecięca polska
(184)
Powieść dziecięca angielska
(184)
Opowiadanie amerykańskie
(180)
Wybory życiowe
(180)
Władcy
(177)
Osoby zaginione
(176)
Język angielski
(175)
Poezja dziecięca polska
(175)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(175)
Wojna 1939-1945 r.
(174)
Prywatni detektywi
(173)
Opowiadanie angielskie
(171)
Podróże
(171)
Bibliotekarstwo
(170)
Wakacje
(168)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(167)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Szkice literackie polskie
(159)
Przestępczość zorganizowana
(156)
Fizyka
(153)
Satyra polska
(152)
Dziadkowie i wnuki
(151)
Reportaż polski
(151)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(149)
Politycy
(149)
Młodzież
(148)
Czarownice i czarownicy
(146)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Mężczyzna
(135)
Powieść hiszpańska
(135)
Warszawa
(133)
Pisarze
(132)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(130)
Teatr polski
(130)
Niemcy
(128)
Ludzie bogaci
(127)
Lekarze
(126)
Literatura młodzieżowa polska
(125)
Sztuka
(125)
Wsie
(125)
Młodzi dorośli
(124)
Szlachta
(124)
Uczucia
(124)
Matematyka
(123)
Dramat angielski
(120)
Zima
(120)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry planszowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 32 karty z symbolami, 16 kart z opisami symboli, "Instrukcja" (26, [2] strony).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 8+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 8+
„ZnajZnak – Pamięć” – przygotowana z myślą o młodszych graczach gra pamięciowa, w której wiedza przychodzi sama podczas rozgrywki. Na kartach umieszczono wybrane symbole z najnowszej historii Polski. Wśród zakrytych kart należy znaleźć parę takich samych symboli a potem odkryć właściwą z 16 kart z nazwami wyłożonymi obok. Gra zawiera wariant dla najmłodszych graczy. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 10+
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej