Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(28)
Forma i typ
Gry i zabawki
(28)
Książki
(3)
Poezja
(2)
Grafiki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Filia dla Dzieci
(28)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Zwierzyński Michał
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Mann Jakub
(3)
Lebrat Corentin
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Chow Daryl
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Haka Filip (1974- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lyon Shanon
(1)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(1)
Pena Marisa
(1)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rokicki Paweł
(1)
Sato Nicolas
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Usenko Natalia (1969- )
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(14)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Niemcy
(1)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Dzieci
(26)
6-8 lat
(24)
9-13 lat
(19)
0-5 lat
(15)
Młodzież
(9)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(7)
Literatura polska
(5)
Temat
Symbole państwa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Dinozaury
(2)
Labirynt
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Symbole
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciemność
(1)
Czytanie
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dzieci
(1)
Gry planszowe
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Koty
(1)
Kradzież
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Lis
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Morza
(1)
Nauka liczenia
(1)
Obuwie
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże w czasie
(1)
Potwory
(1)
Pożarnictwo
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Samoloty pasażerskie
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stonoga
(1)
Stopa
(1)
Strażacy
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wieżowce
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyspy
(1)
Zabawa
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta wodne
(1)
Śmiech
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Świerszczyk (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Powieść
(20331)
Opowiadania i nowele
(3915)
Powieść obyczajowa
(2152)
Podręcznik
(2094)
Wiersze
(1808)
Gry planszowe
(28)
Płyty gramofonowe
(1717)
Kryminał
(1716)
Opracowanie
(1660)
Romans
(1458)
Biografia
(1403)
Poradnik
(972)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(891)
Fantastyka
(846)
Książki mówione
(808)
Pamiętniki i wspomnienia
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(690)
Fantasy
(671)
Publikacja bogato ilustrowana
(651)
Powieść historyczna
(615)
Publicystyka
(570)
Powieść przygodowa
(544)
Reportaż
(544)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(476)
Romans historyczny
(462)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(337)
Dramat (gatunek literacki)
(336)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Bajki i baśnie
(304)
Komedia
(278)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(196)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(129)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(102)
Wywiad dziennikarski
(96)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Pieśń i piosenka
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Informator
(36)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Powieść erotyczna
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(27)
Historia
(5)
Biologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
28 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pizzeria : jedz i graj / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 20x20x5cm + broszura (11, [1] strona).
W pudełku: 69 kawałków pizzy (65 pojedynczych i 4 mieszane), nóż do pizzy, 12 ofert specjalnych.
1-6 graczy. Czas gry: 25 minut.
Wiek 8+.
Idziecie z przyjaciółmi do pizzerii. Co rundę zamawiacie pizzę składającą się z różnych rodzajów. Jak podzielić ją na porcje, jeśli jedna osoba chce pepperoni, inna – wiejską, a tobie zależy na wegetariańskiej? Musisz zrobić to w przemyślany sposób, aby trafiła do ciebie ta porcja, na którą masz ochotę. Starajcie się zebrać jak najwięcej kawałków pizzy wybranego rodzaju. Jeśli będziecie mieć ich więcej niż rywale, zdobędziecie punkty! Dodatkowe punkty otrzymacie za listki bazylii na zjedzonych przez siebie kawałkach. Wygra osoba z największą liczbą punktów. (NK).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 60 + 6 drewnianych pionków dinozaurów, kostka, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełkach: 20 pionków dinozaurów: latające pterodaktyle i pływające plezjozaury, 10 dwustronnych plansz, 2 broszury
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 43 karty.
EAN 3760052141744
Pomóż kotom znaleźć ich dom! Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boarding / autor: Daryl Chow ; ilustracje: Roman Kucharski - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 20x20x7cm + broszura (11, [1] strona).
W pudełku: 96 kart pasażerów, 15 kart wydarzeń, 4 plansze samolotów, 150 znaczników pasażerów (po 30 szt. w 5 kolorach), 24 vouchery, żeton gracza rozpoczynającego.
Dla 1-4 graczy, czas gry 30 minut.
Wiek 10+.
Twoim celem jest rozmieszczenie pasażerów w samolocie. Zakochani chcą siedzieć obok siebie, dzieci muszą mieć obok siebie dorosłych, a inni liczą na miejsce przy oknie lub przejściu. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się spełnić oczekiwania pasażerów. Uwaga! W razie potrzeby możesz… wyprosić pasażera z samolotu! Za to jednak dostaniesz punkty ujemne. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wodny świat : przygodowa gra planszowa / autor wierszy: Agata Dziechciarczyk. - [Wadowice] : Fabryka Puzzli , copyright 2021. - 1 plansza w pudełku : ilustracje ; 18x28x5 cm.
(Bajka)
W pudełku: plansza, 4 pionki, kostka do gry. Instrukcja na opakowaniu,
Wiek 5+ (pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej).
Gracze zaczynają z punktu START, który jest zlokalizowany na samym dnie tytułowego "Wodnego Świata". META mieści się natomiast na brzegu - tuż obok latarni morskiej. Każdy z graczy jest wyposażony w swój własny pionek i aby poruszać się nim po planszy - musi rzucać kostką. Gra kończy się, gdy pierwszej osobie uda się dotrzeć do mety. Aby gra nie była nudna i przewidywalna - na trasie znajdują się specjalne punkty, dzięki którym musi przenieść się (cofnąć lub przejść do przodu) o kilka pól, a także miejsca, przez które traci 1 kolejkę. Na jej odwrocie znajdują się rysunki zwierzątek, które można spotkać w oceanie - dodatkowo opatrzone ciekawymi wierszykami na ich temat. (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : znajdź zwierzaka : gra przestrzenna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2021. - 1 pudełko ; 24x24x7cm + broszura (4 strony).
Gra przestrzenna na spostrzegawczość nie tylko dla najmłodszych.
W pudełku: trójwymiarowe elementy gry (6 drzew, 3 krzewy, 12 zwierząt), 12 dużych żetonów z ilustracjami zwierząt, 25 żetonów żołędzi (punktacji).
Wiek 3+.
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować! Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział? "Rok w lesie. Znajdź zwierzaka" to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku również tytuł angielski: Battle of Britain : board game.
Zawartość pudełka: 1 broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym w języku polskim i angielskim; 1 plansza, 12 dwustronnych żetonów z samolotami, 3 kości strzału, 12 znaczników strzału, 1 wskaźnik zużycia paliwa (z planszą).
Gra przeznaczona dla 2 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
„303” jest szybką wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi RAF broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem lotnictwa alianckiego powstrzymanie agresora. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami za pomocą których prowadzi operację wojenną na planszy, nawiązującej do stołu dowodzenia RAF. Podniebne pojedynki rozstrzygane są przy użyciu specjalnie zaprojektowanych kości. (Notawydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Historia w Kolorach)
Zawartość pudełka: układanka 100-elementowa, rozmiar po ułożeniu 47x28 cm.
Broszura: Nie tylko Dywizjon 303 / Tomasz Ginter. - [24] strony ; ilustracje ; 26 cm.
Ułóż puzzle ze słynnym Dywizjonem 303 i poznaj fascynującą historię bohaterów Bitwy o Anglię! Biuro Edukacji Narodowej Instytutu Pamięci Narodowej przygotowało dla dzieci i rodziców 100-elementowe puzzle przedstawiające walkę samolotów legendarnego Dywizjonu 303 z niemiecką wyprawą bombową na Londyn. Układance towarzyszy bogato ilustrowana broszura edukacyjna o udziale polskiego lotnictwa w II wojnie światowej autorstwa dr. Tomasza Gintera. Na 12 planszach zostały przedstawione sylwetki pilotów, mapy, oznaki dywizjonów, samoloty, na których walczyli Polacy i wiele innych ciekawych informacji dla mniejszych i większych miłośników lotnictwa, wojskowości i historii polskiego czynu zbrojnego na Zachodzie. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Książka zawiera 7 dużych plansz z grami: Skarby skrzatów ; Sałatka owocowo-warzywna ; Zoo ; Tor przeszkód ; Zamkowe duszki ; Kosmos ; Korale dla mamy!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kurnik / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (31 elementów) : ilustracje : 18x14x4 cm + Instrukcja (6 stron).
2-5 graczy, czas gry 20 minut.
31 elementów: 6 kur (płytki dwustronne), 7 kurzych gniazd, 8 żetonów jajek (po 3 w 6 kolorach).
Od 4 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: • świąteczna plansza • 5 figurek żółwi w kolorach: zielonym, beżowym, różowym, pomarańczowym, niebieskim • 5 płytek z żółwiami • 40 kart w kolorach żółwi • 12 wielokolorowych kart.
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 5-105 lat. Liczba graczy: 2-5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja.
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 4-104 lata.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek / autor: Rainer Knizia ; ilustracje: Roman Kucharski ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2019. - 1 pudełko ; 19x28x7cm + broszura (12, [4] strony).
W pudełku: 10 płytek muru, 18 żetonów specjalnych, 14 poddanych, 2 siedziby rodów, instrukcja.
Gra dla dwóch osób.
Tytuł wersji oryginalnej: Castle / Klaus-Jürgen Wrede.
Wiek 8+.
Budowa zamku, strategia, walka o terytorium. Dwa rody walczą o władzę na zamkiem, w obręnie ktorego toczy się gra.
"Zamek" to polska edycja gry "The Castle" wydawanej w innych krajach w serii "Carcassonne". Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Ravensburger Spiele ; Nr. 26 082 9)
Zawartość: 1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki. Dla 2-4 graczy. Wiek 7-99. Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
EAN:4005556260829
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut.
Elementy podstawowej gry: - 4 płytki z początkami stonóg - 15 płytek z butami (po 3 z każdego koloru) - 4 kostki.
Elementy dodatkowe: - 10 płytek z ogonkami - 6 płytek ze złotym butem - 6 płytek z bosą stopą - 2 dodatkowe płytki z początkami stonóg - drugi zestaw 5 płytek z 4 butami (po 1 w każdym kolorze).
Wiek 4+.
„Supernogi stonogi XXXL” to wielkoformatowa wersja bestsellerowej gry dla dzieci „Supernogi stonogi”. Zawiera wielkoformatowe elementy znane z podstawowej gry oraz 4 rozszerzenia urozmaicające rozgrywkę. 2 dodatkowe stonogi umożliwiają grę w 5–6 osób. Wykonaj sekretne zadanie i dołóż do swojej stonogi fikuśny ogonek z dodatkowymi butami. Bosa stopa pozwoli ci wykonać dodatkowy rzut kostkami! Złoty but da ci przewagę nad innymi graczami. Ale nie tak łatwo go zdobyć…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska, figurka lisa, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 5-105.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
(Historia w Kolorach)
Zawartość pudełka: 2 x 24 karty, "Instrukcja do gry" ( 30 stron).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 4+ do 8+. Czas gry 10-20 min.
Wiek graczy: 4+
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 32 karty z symbolami, 16 kart z opisami symboli, "Instrukcja" (26, [2] strony).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 8+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 8+
„ZnajZnak – Pamięć” – przygotowana z myślą o młodszych graczach gra pamięciowa, w której wiedza przychodzi sama podczas rozgrywki. Na kartach umieszczono wybrane symbole z najnowszej historii Polski. Wśród zakrytych kart należy znaleźć parę takich samych symboli a potem odkryć właściwą z 16 kart z nazwami wyłożonymi obok. Gra zawiera wariant dla najmłodszych graczy. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej