Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(28)
Forma i typ
Gry i zabawki
(28)
Książki
(3)
Poezja
(2)
Grafiki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Filia dla Dzieci
(28)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Zwierzyński Michał
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Mann Jakub
(3)
Lebrat Corentin
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Chow Daryl
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Haka Filip (1974- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lyon Shanon
(1)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(1)
Pena Marisa
(1)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rokicki Paweł
(1)
Sato Nicolas
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Usenko Natalia (1969- )
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(14)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Niemcy
(1)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Dzieci
(26)
6-8 lat
(24)
9-13 lat
(19)
0-5 lat
(15)
Młodzież
(9)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(7)
Literatura polska
(5)
Temat
Symbole państwa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Dinozaury
(2)
Labirynt
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Symbole
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciemność
(1)
Czytanie
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dzieci
(1)
Gry planszowe
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Koty
(1)
Kradzież
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Lis
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Morza
(1)
Nauka liczenia
(1)
Obuwie
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże w czasie
(1)
Potwory
(1)
Pożarnictwo
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Samoloty pasażerskie
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stonoga
(1)
Stopa
(1)
Strażacy
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wieżowce
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyspy
(1)
Zabawa
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta wodne
(1)
Śmiech
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Świerszczyk (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Powieść
(20348)
Opowiadania i nowele
(3920)
Powieść obyczajowa
(2159)
Podręcznik
(2095)
Wiersze
(1811)
Gry planszowe
(28)
Kryminał
(1722)
Płyty gramofonowe
(1721)
Opracowanie
(1664)
Romans
(1458)
Biografia
(1405)
Poradnik
(975)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(892)
Fantastyka
(850)
Pamiętniki i wspomnienia
(809)
Książki mówione
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(691)
Fantasy
(673)
Publikacja bogato ilustrowana
(654)
Powieść historyczna
(621)
Publicystyka
(572)
Powieść przygodowa
(548)
Reportaż
(548)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(478)
Romans historyczny
(468)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(338)
Dramat (gatunek literacki)
(337)
Bajki i baśnie
(305)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Komedia
(279)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(198)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(130)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(105)
Wywiad dziennikarski
(97)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Pieśń i piosenka
(39)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Informator
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Powieść erotyczna
(26)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(27)
Historia
(5)
Biologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
28 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 10+
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jesteś / autor: Grzegorz Rejchtman ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, [2019]. - 1 pudełko (36 kart, 1 kostka) : ilustracje ; 20x13x4 cm + Instrukcja (2 strony).
(Dobra Gra w Dobrej Cenie)
Elementy gry: 12 kart kategorii, 24 dwustronne karty graczy (po 6 dla każdego gracza), 1 kostka.
Liczba graczy: 2-4.
Od 4 lat.
Imprezowa gra na szybkość i spostrzegawczość! Gdzie jest statek kosmiczny? Kto widział konia? Poszukiwacze zaginionych obiektów ruszają do akcji! Aby wygrać, będą musieli wykazać się bystrym okiem i szybkimi rękami. Celem gry jest znalezienie wskazanego przedmiotu szybciej niż pozostali gracze. Gra kończy się, gdy wszystkie karty kategorii zostaną zdobyte. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej gracz. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Park smoków / autor: Nicolas Sato ; ilustracje: Ayumi Kakei ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko ; 20x20x4cm + broszura (10, [2] strony).
W pudełku: plansza, sterowiec, 15 wysp, 60 kart smoków, 82 zwiedzających, 5 legendarnych smoków, 5 ściągawek.
2-5 graczy, 25 minut.
Wiek 8+.
Gra z przezroczystymi kartami! Tworzycie parki rozrywki, w których główną atrakcją są smoki. Wygra gracz, którego park będzie miał najwięcej zwiedzających. Musicie więc dbać o swoje smoki – co rundę należy je karmić, bo głodny smok odstraszy zwiedzających! Pilnujcie też, aby dorosłe smoki składały jajka – wykluwający się smok przyciągnie do parku nowych zwiedzających! Podczas rozgrywki wykorzystujecie 60 przezroczystych kart. Dzięki nim rozwijacie swoje parki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zestaw zawiera: planszę do gry, 3 pionki strażaków, 36 kart ruchu, 2 kostki, 16 tafelków, instrukcję.
Wiek graczy: 3+.
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry - kooperacyjny oraz rywalizacyjny. (Adamigo).
Jak grać? 1. Wybierz kartę z wierzchu stosu. 2. Wykonaj trzy ruchy z karty dowolnymi strażakami. 3. Ugaś pożar rzucając kośćmi. 4. Uratuj jak najwięcej mieszkańców kamienicy! (Adamigo).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Drapacze chmur / autor gry: Łukasz Woźniak ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko (30 elementów) : ilustracje ; 20x13x4 cm + Instrukcja (4 strony).
(Dobra Gra w Dobrej Cenie)
Elementy gry: 4 dwustronne kafelki podstawy, 26 dwustronnych kafelków wieżowców.
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut.
Od 6 lat.
Zadaniem graczy jest zbudowanie jak najwyższego wieżowca. Wszyscy gracze budują jednocześnie, wybierając kafelki z kolejnymi piętrami ze wspólnego stosu. Wygra najszybszy i najbardziej spostrzegawczy architekt! Gra dostarcza dużo emocji i zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! : junior : rodzinna gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [około 2020]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-8 ; czas rozgrywki 20 min.
Zawartość pudełka: Plansza do gry – 1 sztuka, Tarcza losująca ze wskazówką – 1 sztuka, Kolorowa kostka – 1 sztuka, Karty haseł – 165 sztuk, Pionki – 12 sztuk, Klepsydra – 1 sztuka, Nos klauna – 1 sztuka, Instrukcja.
Gra z aplikacją na smartfon.
Wiek: 3+.
„Zepsuta pralka”. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał… zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali? „Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych. Gra dostosowana jest również dla dzieci nie posiadających jeszcze umiejętności czytania. Jedno z haseł na karcie przedstawione jest w formie graficznej tak, żeby dzieci wiedziały co mają przedstawiać na podstawie ilustracji. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Strefa Gier
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej