Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(19)
Forma i typ
Gry i zabawki
(19)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(9)
Placówka
Filia dla Dzieci
(19)
Autor
Mann Jakub
(6)
Zwierzyński Michał
(5)
Minor Marcin
(4)
Wójcicka Małgorzata
(3)
David GJ
(2)
Innes Andrew
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chulku Kang
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Joassin Vincent
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Lewicka Marzena
(1)
López Carlos
(1)
Mackles Gene
(1)
Palau Manu
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Santisteban Santi
(1)
Sato Nicolas
(1)
Sehee Kim
(1)
Simpson Matt (gry planszowe)
(1)
Skórzewska Agnieszka
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Stachyra Wojciech
(1)
Szpil Martyna
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Tofield Simon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
9-13 lat
(15)
Dzieci
(14)
Młodzież
(13)
14-17 lat
(12)
6-8 lat
(12)
Temat
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Słownictwo
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Czas reakcji
(2)
Koty
(2)
Kruk
(2)
Spostrzeganie
(2)
Zwierzęta
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Barwy
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Język polski
(1)
Labirynt
(1)
Magia
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Parki rozrywki
(1)
Pisownia
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potoki
(1)
Rycerze
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Wirusy
(1)
Wyspy
(1)
Gatunek
Powieść
(20331)
Opowiadania i nowele
(3915)
Powieść obyczajowa
(2152)
Podręcznik
(2094)
Wiersze
(1808)
Gry w karty
(-)
Płyty gramofonowe
(1717)
Kryminał
(1716)
Opracowanie
(1660)
Romans
(1458)
Biografia
(1403)
Poradnik
(972)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(891)
Fantastyka
(846)
Książki mówione
(808)
Pamiętniki i wspomnienia
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(690)
Fantasy
(671)
Publikacja bogato ilustrowana
(651)
Powieść historyczna
(615)
Publicystyka
(570)
Powieść przygodowa
(544)
Reportaż
(544)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(476)
Romans historyczny
(462)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(337)
Dramat (gatunek literacki)
(336)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Bajki i baśnie
(304)
Komedia
(278)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(196)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(129)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(102)
Wywiad dziennikarski
(96)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Pieśń i piosenka
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Informator
(36)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Gry planszowe
(28)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Powieść erotyczna
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(18)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Biologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autorzy: Domingo Cabrero, Carlos López & Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko (68 kart) : ilustracje ; 15x11x4 cm + Instrukcja (6 stron).
Na pudełku: Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Gra karciana dla 2 do 6 graczy; czas gry ok. 20 min.
Wiek: 8+.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Jonathan Chaffer ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (110 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (14, [2] strony).
Gra dla 2 do 4 graczy (lub wariant jednoosobowy); czas gry 20 min.
65 kart podstawowych i 45 kart wariantu zaawansowanego.
Wiek: 8+.
W 1935 roku amerykański psycholog John Ridley Stroop odkrył tak zwany efekt Stroopa. Uczestnicy eksperymentu mieli głośno nazywać kolor tuszu, którym zostały zapisane wyrazy i jednocześnie ignorować ich znaczenie. Na przykład, gdy prezentowane było słowo NIEBIESKI, należało odpowiedzieć „zielony”. Stroop udowodnił, że jest to znacznie trudniejsze niż w przypadku słowa NIEBIESKI. Dzieje się tak, ponieważ w tym samym czasie prawa półkula mózgu stara się określić kolory, a lewa analizuje sens słów. Gdy informacje są sprzeczne i kolor atramentu różni się od znaczenia napisu, mózg ma spore problemy. Automatycznie przetwarza treść znanych mu słów i w związku z tym łatwo o błąd. Zadania oparte o efekt Stroopa pozwalają rozwijać szybkość reakcji i podzielność uwagi. (Anna Karcz, psycholożka).
Wariant jednoosobowy: instrukcja w załączniku do opisu katalogowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 pudełko (60 kart, 3 karty w kopercie) : ilustracje ; 15x11x4 cm.
Liczba graczy: 1-6.
Wiek graczy: 12+ .
Tekst tłumaczony z języka włoskiego.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / autor: Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Szewczyk. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (9, [3] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, 2 kruki, znacznik gracza rozpoczynającego grę, instrukcja.
Ilość graczy: 2.
Czas gry: 30 min
Wiek: 8+
Wyścig kruków po krainach ze snów! Gra nawiązuje do kruków z gry „Sen”, które co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem kruki muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig? (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Na łące / autor: Michał Gołębiowski ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (44 karty) : ilustracje ; 18x14x14 cm + Instrukcja (6 stron).
2-6 graczy, czas gry 15 minut.
Od 6 lat.
Wybierz się na łąkę! Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Na pewno przyda się dobra pamięć! (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Łukasz Musiał, Cezary Szulc ; redakcja: Jakub Mann. - Wydanie 3. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, [2023]. - 1 pudełko ; 14x19x4 cm + broszura (7, [1] strona).
Zawiera: 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich, instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 96 kart zielonych, 61 kart fioletowych (w tym 10 pustych), instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! W grze "Na końcu języka" należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. W grze "Na końcu języka 2" na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! 3 poziomy trudności! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy. - Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie.
W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / autor: Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 52 karty krain ze snów, 12 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 15 min
Wiek: 6+
SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Gene Mackles ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (100 kart) ; 10x10x7 cm + Instrukcja (5, [1] strona).
Gra dla 2 do 10 graczy; czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / autor: Gamewright ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Wiek: 8+
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: "Pobudka!" i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra na emocjach/ autor: Manu Palau ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko (117 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (9, [7] stron).
Gra dla 3 do 10 graczy; czas gry 20 min.
Wiek: 10+.
Zadajesz pytanie, np.: Jak się czuję, gdy rozpoczyna się nowy rok szkolny? Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie. Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jeremy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (33 karty) : ilustracje ; 18x14x14 cm + Instrukcja (6 stron).
2-4 graczy, czas gry 15 minut.
Od 5 lat.
Poczuj się jak bohater gry komputerowej! Wędrujesz korytarzami labiryntu, starając się odnaleźć klucz i skrzynię ze skarbami. Zadanie utrudniać ci będą różne stwory. Jeśli je pokonasz, będziesz mógł kontynuować wędrówkę. Jeśli jednak nie będziesz w stanie z nimi wygrać, nastąpi… GAME OVER. W takiej sytuacji będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. Wygra gracz, który najszybciej odnajdzie klucz i skrzynię ze skarbami. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jesteś / autor: Grzegorz Rejchtman ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, [2019]. - 1 pudełko (36 kart, 1 kostka) : ilustracje ; 20x13x4 cm + Instrukcja (2 strony).
(Dobra Gra w Dobrej Cenie)
Elementy gry: 12 kart kategorii, 24 dwustronne karty graczy (po 6 dla każdego gracza), 1 kostka.
Liczba graczy: 2-4.
Od 4 lat.
Imprezowa gra na szybkość i spostrzegawczość! Gdzie jest statek kosmiczny? Kto widział konia? Poszukiwacze zaginionych obiektów ruszają do akcji! Aby wygrać, będą musieli wykazać się bystrym okiem i szybkimi rękami. Celem gry jest znalezienie wskazanego przedmiotu szybciej niż pozostali gracze. Gra kończy się, gdy wszystkie karty kategorii zostaną zdobyte. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej gracz. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Park smoków / autor: Nicolas Sato ; ilustracje: Ayumi Kakei ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko ; 20x20x4cm + broszura (10, [2] strony).
W pudełku: plansza, sterowiec, 15 wysp, 60 kart smoków, 82 zwiedzających, 5 legendarnych smoków, 5 ściągawek.
2-5 graczy, 25 minut.
Wiek 8+.
Gra z przezroczystymi kartami! Tworzycie parki rozrywki, w których główną atrakcją są smoki. Wygra gracz, którego park będzie miał najwięcej zwiedzających. Musicie więc dbać o swoje smoki – co rundę należy je karmić, bo głodny smok odstraszy zwiedzających! Pilnujcie też, aby dorosłe smoki składały jajka – wykluwający się smok przyciągnie do parku nowych zwiedzających! Podczas rozgrywki wykorzystujecie 60 przezroczystych kart. Dzięki nim rozwijacie swoje parki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mrówki / autorzy Kim Sehee, Kang Chulku ; ilustracje Katarzyna Bajerowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko ; 14x14 cm + broszura (6 stron).
Zawartość opakowania: • 39 kart mrowiska, • 35 kart mrówek, • instrukcja.
EAN 5902719470257
Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery – będziesz musiał odnaleźć tę jedną, właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek.
Proste zasady gry! • Na stole tworzymy mrowisko. Obok mrowiska kładziemy stos kart z różnokolorowymi mrówkami. • Odkrywamy kartę z góry stosu – pojawia się mrówka, np. czerwona z cyfrą 7. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć w mrowisku mrówkę o wartości 7. Najszybszy gracz zdobywa czerwoną mrówkę – kładzie ją obok siebie w taki sposób, aby wszyscy ją widzieli. • Uwaga! Gracze muszą wykazać się nie lada spostrzegawczością, ponieważ jeśli pojawi się kolejna czerwona mrówka, do jej wartości dodajemy liczbę zdobytych już czerwonych mrówek! Przykład: Pojawiła się czerwona mrówka, tym razem o wartości 10. Wcześniej jedna czerwona mrówka została już zdobyta, gracze muszą więc w mrowisku znaleźć mrówkę o wartości 11! • Ciągle zmieniająca się sytuacja na stole gwarantuje wielkie emocje i doskonałą zabawę! (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekosystem / autor: Matt Simpson ; ilustracje: Martyna Szpil ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (130 kart) : ilustracje ; 14x19x4 cm + broszura (15, [1] strona).
W pudełku: 130 kart, 6 ściągawek, instrukcja.
2-6 graczy, czas gry 20 min.
Wiek: 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot Simona : latający obiad / koncepcja gry, projekt graficzny: D&M Rapa ; ilustracje: Simon Tofield. - [Warszawa] : MDR, copyright 2019. - 1 pudełko (60 kart) : ilustracje ; 14x14x5 cm + Instrukcja (4 strony).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-8 ; czas rozgrywki 20 min.
Wiek: 5+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej