Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(26)
Forma i typ
Gry i zabawki
(19)
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia dla Dzieci
(26)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Mann Jakub
(5)
Zwierzyński Michał
(5)
Minor Marcin
(4)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Arenius Päivi (1985- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jansson Tove (1914-2001)
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Bauza Antoine
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Dickason Chris
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Joassin Vincent
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Liszewska Joanna
(1)
Lyon Shanon
(1)
Mackles Gene
(1)
Milner Charlotte
(1)
Moore Gareth (1975- )
(1)
Nowacki Piotr (1979- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Palau Manu
(1)
Pena Marisa
(1)
Pichon Liz
(1)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Skórzewska Agnieszka
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Stachyra Wojciech
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona (logopeda)
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Weltman Anna
(1)
Widmark Martin (1961- )
(1)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(1)
Willis Helena (1964- )
(1)
Wosik-Bąk Magdalena (1970- )
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(25)
Niemcy
(1)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dzieci
(21)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(17)
Młodzież
(13)
14-17 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura fińska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Słownictwo
(4)
Labirynt
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Czas reakcji
(2)
Koty
(2)
Kruk
(2)
Muminki (postacie fikcyjne)
(2)
Rysowanie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chłopcy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Elektryczność
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry logiczne
(1)
Humor
(1)
Język polski
(1)
Kradzież
(1)
Kreatywność
(1)
Las
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Lis
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Morza
(1)
Pisownia
(1)
Podróże
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczniowie
(1)
Uśmiech
(1)
Współdziałanie
(1)
Złodzieje
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Gatunek
Powieść
(20331)
Opowiadania i nowele
(3915)
Powieść obyczajowa
(2152)
Podręcznik
(2094)
Wiersze
(1808)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Płyty gramofonowe
(1717)
Kryminał
(1716)
Opracowanie
(1660)
Romans
(1458)
Biografia
(1403)
Poradnik
(972)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(891)
Fantastyka
(846)
Książki mówione
(808)
Pamiętniki i wspomnienia
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(690)
Fantasy
(671)
Publikacja bogato ilustrowana
(651)
Powieść historyczna
(615)
Publicystyka
(570)
Powieść przygodowa
(544)
Reportaż
(544)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(476)
Romans historyczny
(462)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(337)
Dramat (gatunek literacki)
(336)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Bajki i baśnie
(304)
Komedia
(278)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(196)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(129)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(102)
Wywiad dziennikarski
(96)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Pieśń i piosenka
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Informator
(36)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Gry planszowe
(28)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Powieść erotyczna
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(22)
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 43 karty.
EAN 3760052141744
Pomóż kotom znaleźć ich dom! Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Jonathan Chaffer ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (110 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (14, [2] strony).
Gra dla 2 do 4 graczy (lub wariant jednoosobowy); czas gry 20 min.
65 kart podstawowych i 45 kart wariantu zaawansowanego.
Wiek: 8+.
W 1935 roku amerykański psycholog John Ridley Stroop odkrył tak zwany efekt Stroopa. Uczestnicy eksperymentu mieli głośno nazywać kolor tuszu, którym zostały zapisane wyrazy i jednocześnie ignorować ich znaczenie. Na przykład, gdy prezentowane było słowo NIEBIESKI, należało odpowiedzieć „zielony”. Stroop udowodnił, że jest to znacznie trudniejsze niż w przypadku słowa NIEBIESKI. Dzieje się tak, ponieważ w tym samym czasie prawa półkula mózgu stara się określić kolory, a lewa analizuje sens słów. Gdy informacje są sprzeczne i kolor atramentu różni się od znaczenia napisu, mózg ma spore problemy. Automatycznie przetwarza treść znanych mu słów i w związku z tym łatwo o błąd. Zadania oparte o efekt Stroopa pozwalają rozwijać szybkość reakcji i podzielność uwagi. (Anna Karcz, psycholożka).
Wariant jednoosobowy: instrukcja w załączniku do opisu katalogowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 pudełko (60 kart, 3 karty w kopercie) : ilustracje ; 15x11x4 cm.
Liczba graczy: 1-6.
Wiek graczy: 12+ .
Tekst tłumaczony z języka włoskiego.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / autor: Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Szewczyk. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (9, [3] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, 2 kruki, znacznik gracza rozpoczynającego grę, instrukcja.
Ilość graczy: 2.
Czas gry: 30 min
Wiek: 8+
Wyścig kruków po krainach ze snów! Gra nawiązuje do kruków z gry „Sen”, które co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem kruki muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig? (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Łukasz Musiał, Cezary Szulc ; redakcja: Jakub Mann. - Wydanie 3. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, [2023]. - 1 pudełko ; 14x19x4 cm + broszura (7, [1] strona).
Zawiera: 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich, instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 96 kart zielonych, 61 kart fioletowych (w tym 10 pustych), instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! W grze "Na końcu języka" należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. W grze "Na końcu języka 2" na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! 3 poziomy trudności! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muminki i morze / Päivi Arenius. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Szukaj i Znajdź)
Tytuł oryginału: Muumiperhe merellä.
[Autorka postaci: Tove Jansson].
Czas spędzony z Muminkami to zawsze dobra zabawa! Tym razem pełne pomysłów trolle wybierają się nad morze. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Ryjek, Mamusia i Tatuś Muminka postanowili popłynąć na wycieczkę do latarni morskiej. „Szukaj i znajdź” to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem! (Nota wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muminki w lesie / Päivi Arenius. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Szukaj i Znajdź)
Tytuł oryginału: Muumiperhe metsässä.
[Autorka postaci: Tove Jansson].
Czas spędzony z Muminkami to zawsze dobra zabawa! Tym razem pełne pomysłów trolle szykują się na wycieczkę. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Mamusia i Tatuś Muminka pakują potrzebne rzeczy i wybierają się do lasu. „Szukaj i znajdź” to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem! (NOta wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy. - Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie.
W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / autor: Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 52 karty krain ze snów, 12 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 15 min
Wiek: 6+
SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Ravensburger Spiele ; Nr. 26 082 9)
Zawartość: 1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki. Dla 2-4 graczy. Wiek 7-99. Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
EAN:4005556260829
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska, figurka lisa, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 5-105.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Gene Mackles ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (100 kart) ; 10x10x7 cm + Instrukcja (5, [1] strona).
Gra dla 2 do 10 graczy; czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / autor: Gamewright ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Wiek: 8+
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: "Pobudka!" i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79P (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce podtytuł: Interaktywna książeczka dla dzieci.
Do książki dołączony pisak suchościeralny.
Nieodpowiednie dla dzieci do 3 lat.
Zabawa polega na złapaniu złodzieja uśmiechów – dziecko rysuje przeszkody utrudniające złodziejowi ucieczkę. Za każdym razem zabawa może być inna, bo rysunki można zmazać i wymyślić coś nowego. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/799P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra na emocjach/ autor: Manu Palau ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko (117 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (9, [7] stron).
Gra dla 3 do 10 graczy; czas gry 20 min.
Wiek: 10+.
Zadajesz pytanie, np.: Jak się czuję, gdy rozpoczyna się nowy rok szkolny? Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie. Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superferie, kreacje i inne wariacje / Liz Pichon ; przełożył Patryk Gołębiowski. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2020. - [4], 241, [10] stron : ilustracje ; 19 cm.
(Tomek Łebski / Liz Pichon ; t. 16)
Tytuł oryginału: Tom Gates. Mega make and do : and stories too, 2019.
Wiek: 9+.
Nareszcie ferie! Żegnaj szkoło, żegnajcie prace domowe. Zapowiada się wspaniały czas, ale… Jest jeden mały problem. Rodzice Tomka zapomnieli o feriach i nie zaplanowali dla niego żadnych atrakcji. Jednak Tomek ma mnóstwo łebskich sposobów na to, by odpędzić nudę! Gryzmolenie, wycinanie, składanie, szyfrowanie, pichcenie – to tylko niektóre z nich. Dodajmy do tego obowiązkową szczyptę bałaganu i trochę hałasu, a okaże się, że ferie w domu mogą być naprawdę SUPER! W książce, oprócz historii o perypetiach Tomka, znajdziemy mnóstwo gier, zadań i aktywności, które zapewnią długie godziny świetnej zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej