Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(26)
Forma i typ
Gry i zabawki
(19)
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia dla Dzieci
(26)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Mann Jakub
(5)
Zwierzyński Michał
(5)
Minor Marcin
(4)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Arenius Päivi (1985- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jansson Tove (1914-2001)
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Bauza Antoine
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Dickason Chris
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Joassin Vincent
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Liszewska Joanna
(1)
Lyon Shanon
(1)
Mackles Gene
(1)
Milner Charlotte
(1)
Moore Gareth (1975- )
(1)
Nowacki Piotr (1979- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Palau Manu
(1)
Pena Marisa
(1)
Pichon Liz
(1)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Skórzewska Agnieszka
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Stachyra Wojciech
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona (logopeda)
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Weltman Anna
(1)
Widmark Martin (1961- )
(1)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(1)
Willis Helena (1964- )
(1)
Wosik-Bąk Magdalena (1970- )
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(25)
Niemcy
(1)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dzieci
(21)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(17)
Młodzież
(13)
14-17 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura fińska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Słownictwo
(4)
Labirynt
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Czas reakcji
(2)
Koty
(2)
Kruk
(2)
Muminki (postacie fikcyjne)
(2)
Rysowanie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chłopcy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Elektryczność
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry logiczne
(1)
Humor
(1)
Język polski
(1)
Kradzież
(1)
Kreatywność
(1)
Las
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Lis
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Morza
(1)
Pisownia
(1)
Podróże
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczniowie
(1)
Uśmiech
(1)
Współdziałanie
(1)
Złodzieje
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Gatunek
Powieść
(20348)
Opowiadania i nowele
(3920)
Powieść obyczajowa
(2159)
Podręcznik
(2095)
Wiersze
(1811)
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Kryminał
(1722)
Płyty gramofonowe
(1721)
Opracowanie
(1664)
Romans
(1458)
Biografia
(1405)
Poradnik
(975)
Antologia
(935)
Dokumenty dźwiękowe
(924)
Saga rodzinna
(892)
Fantastyka
(850)
Pamiętniki i wspomnienia
(809)
Książki mówione
(808)
Komiks
(755)
Thriller
(691)
Fantasy
(673)
Publikacja bogato ilustrowana
(654)
Powieść historyczna
(621)
Publicystyka
(572)
Powieść przygodowa
(548)
Reportaż
(548)
Encyklopedia
(485)
Książka obrazkowa
(478)
Romans historyczny
(468)
Science fiction
(362)
Przewodnik turystyczny
(338)
Dramat (gatunek literacki)
(337)
Bajki i baśnie
(305)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(305)
Komedia
(279)
Czasopismo polskie
(262)
Publikacja z dużymi literami
(224)
Książki w standardzie Daisy
(223)
Książki dla małych dzieci
(213)
Esej
(207)
Horror
(198)
Powieść psychologiczna
(185)
Dokumenty elektroniczne
(169)
Powieść biograficzna
(156)
Lektura z opracowaniem
(134)
Satyra
(130)
Monografia
(122)
Adaptacja literacka
(105)
Wywiad dziennikarski
(97)
Bibliografia narodowa
(91)
Materiały pomocnicze
(87)
Ćwiczenia i zadania
(82)
Praca zbiorowa
(77)
Rymowanki
(73)
Literatura young adult
(69)
Dystopia
(68)
Książka-zabawka
(66)
Czasopismo bibliotekarskie
(64)
Przepisy kulinarne
(59)
Album
(56)
Czasopismo literackie
(54)
Publikacje dla dzieci
(54)
Felieton
(52)
Opowiadania i nowele historyczne
(52)
Bibliografia zawartości czasopism
(51)
Thriller prawniczy
(49)
Czasopismo fachowe
(47)
Wywiad-rzeka
(47)
Listy
(45)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Legendy i podania
(43)
Tragedia
(40)
Pieśń i piosenka
(39)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(38)
Reprint
(38)
Western
(38)
Czasopismo naukowe
(37)
Informator
(37)
Literatura podróżnicza
(37)
Roczniki statystyczne
(33)
Manga
(32)
Słownik biograficzny
(32)
Opowiadania i nowele biograficzne
(31)
Encyklopedia polska
(30)
Powieść autobiograficzna
(30)
Relacja z podróży
(29)
Gry planszowe
(28)
Edycja krytyczna
(27)
Ilustracje
(27)
Powieść erotyczna
(26)
Thriller medyczny
(26)
Autobiografia
(25)
Indeksy
(25)
Literatura ludowa
(25)
Słownik języka polskiego
(25)
Adaptacja komiksowa
(24)
Gry paragrafowe
(24)
Materiały konferencyjne
(24)
Książki z kodami QR
(23)
Powieść podróżnicza
(23)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(22)
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 96 kart zielonych, 61 kart fioletowych (w tym 10 pustych), instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! W grze "Na końcu języka" należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. W grze "Na końcu języka 2" na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! 3 poziomy trudności! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muminki i morze / Päivi Arenius. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Szukaj i Znajdź)
Tytuł oryginału: Muumiperhe merellä.
[Autorka postaci: Tove Jansson].
Czas spędzony z Muminkami to zawsze dobra zabawa! Tym razem pełne pomysłów trolle wybierają się nad morze. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Ryjek, Mamusia i Tatuś Muminka postanowili popłynąć na wycieczkę do latarni morskiej. „Szukaj i znajdź” to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem! (Nota wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muminki w lesie / Päivi Arenius. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [24] strony : ilustracje ; 29 cm.
(Szukaj i Znajdź)
Tytuł oryginału: Muumiperhe metsässä.
[Autorka postaci: Tove Jansson].
Czas spędzony z Muminkami to zawsze dobra zabawa! Tym razem pełne pomysłów trolle szykują się na wycieczkę. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Mamusia i Tatuś Muminka pakują potrzebne rzeczy i wybierają się do lasu. „Szukaj i znajdź” to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem! (NOta wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy. - Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie.
W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / autor: Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 52 karty krain ze snów, 12 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 15 min
Wiek: 6+
SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Ravensburger Spiele ; Nr. 26 082 9)
Zawartość: 1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki. Dla 2-4 graczy. Wiek 7-99. Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
EAN:4005556260829
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska, figurka lisa, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry 20 minut.
Wiek: 5-105.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Gene Mackles ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (100 kart) ; 10x10x7 cm + Instrukcja (5, [1] strona).
Gra dla 2 do 10 graczy; czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / autor: Gamewright ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Wiek: 8+
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: "Pobudka!" i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79P (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce podtytuł: Interaktywna książeczka dla dzieci.
Do książki dołączony pisak suchościeralny.
Nieodpowiednie dla dzieci do 3 lat.
Zabawa polega na złapaniu złodzieja uśmiechów – dziecko rysuje przeszkody utrudniające złodziejowi ucieczkę. Za każdym razem zabawa może być inna, bo rysunki można zmazać i wymyślić coś nowego. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/799P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra na emocjach/ autor: Manu Palau ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko (117 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (9, [7] stron).
Gra dla 3 do 10 graczy; czas gry 20 min.
Wiek: 10+.
Zadajesz pytanie, np.: Jak się czuję, gdy rozpoczyna się nowy rok szkolny? Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie. Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superferie, kreacje i inne wariacje / Liz Pichon ; przełożył Patryk Gołębiowski. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2020. - [4], 241, [10] stron : ilustracje ; 19 cm.
(Tomek Łebski / Liz Pichon ; t. 16)
Tytuł oryginału: Tom Gates. Mega make and do : and stories too, 2019.
Wiek: 9+.
Nareszcie ferie! Żegnaj szkoło, żegnajcie prace domowe. Zapowiada się wspaniały czas, ale… Jest jeden mały problem. Rodzice Tomka zapomnieli o feriach i nie zaplanowali dla niego żadnych atrakcji. Jednak Tomek ma mnóstwo łebskich sposobów na to, by odpędzić nudę! Gryzmolenie, wycinanie, składanie, szyfrowanie, pichcenie – to tylko niektóre z nich. Dodajmy do tego obowiązkową szczyptę bałaganu i trochę hałasu, a okaże się, że ferie w domu mogą być naprawdę SUPER! W książce, oprócz historii o perypetiach Tomka, znajdziemy mnóstwo gier, zadań i aktywności, które zapewnią długie godziny świetnej zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci : 50 ścieralnych kart w formacie A3 i A4 / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Wydanie III. - Gdańsk : Harmonia, 2022. - Teka (1 broszura 16, [4] strony, [18] kart dwustronnie zadrukowanych, [7] kart złożonych dwustronnie zadrukowanych) : ilustracje ; 31 cm.
Na okładce: integracja i rozrywka, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, usprawnianie ręki.
Labirynty wydrukowane na folii zmywalnej.
Dla dzieci od 5. roku życia, młodzieży, dorosłych.
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci to interaktywna publikacja pomocna w rozwoju percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej, koncentracji i w usprawnianiu ręki. Labirynty przeznaczone są zarówno dla dzieci (od 5. roku życia), jak i młodzieży oraz lubiących wyzwania dorosłych. Publikacja składa się z 50 labiryntów o różnorodnej tematyce i różnym stopniu trudności, a każdy z nich to prawdziwa przygoda: ucieczka przed wampirami, zabawa w chemika, pogoń za złodziejami czy spacerek po Nowym Jorku. Wszystkie labirynty zostały wydrukowane na kartach laminowanych, co umożliwia rozwiązywanie ich za pomocą flamastra, którego ślad można w każdej chwili zetrzeć i zacząć zabawę od nowa! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: This is not another maths book, 2017. Podtytuł okładki: Genialne zadania do narysowania.
Sztuka i matematyka to dwa zupełnie różne światy? Tak ci się tylko wydaje! Wystarczy odrobina wyobraźni, by figury i liczby zmieniły się w ozdobne wzory, niesamowite rysunki i trójwymiarowe modele. Licz, rysuj, wycinaj i składaj. Twórz matemagiczne układanki i zwariowane zakrętasy. Buduj gąbczaste fraktale i zaplataj gwiaździste węzły. Nieważne, czy wolisz liczyć, czy rysować – czeka cię świetna zabawa! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51/52 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro detektywistyczne Lassego i Mai / Martin Widmark, Helena Willis)
Tytuł oryginału: Jul i Valleby : oväntade julklappar, 2020. Na okładce: Świąteczne opowiadania z łamigłówkami.
"W recepcji hotelu w Valleby pracuje najbardziej ponury mieszkaniec miasteczka, Rune Andersson. Jedyne, co go interesuje, to zbieranie znaczków. Takie przynajmniej sprawia wrażenie... Tydzień przed Wigilią Lasse i Maja odkrywają przypadkiem pewną tajemnicę z dzieciństwa Runego. Czy uda im się sprawić, że Rune po raz pierwszy od lat spędzi rodzinne święta? Wyjaśnij wraz z Lassem i Mają tajemnicę Runego! Odczytaj zaszyfrowane wiadomości, wypatrz szczegóły, poszperaj na strychu, posegreguj znaczki, posklejaj fotografie, powkręcaj lampki choinkowe i pomóż Runemu cieszyć się świętami jak nigdy! (Z okładki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wytęż wzrok! czyli Ukryte obrazki / Magda Wosik. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2016. - 94, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
W tej książce zgubiły się 3 parasole, 7 myszek, 14 książek, 5 butów, 14 ptaków, 2 krokodyle, 3 widelce, 8 liter, 1 wielbłąd i wiele, wiele innych przedmiotów oraz zwierząt. Czy jesteś w stanie je wszystkie odnaleźć? Podejmij wyzwanie! Poszukiwane elementy zostały starannie ukryte na 20 czarno-białych ilustracjach, znanych niektórym ze Świerszczyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : travel. - Choszczno : Alexander, [2017] - 1 pudełko ; 28x27 cm.
Zawartość opakowania: • plansza do gry, • karty pytań - 55 sztuk, • pionki - 4 sztuki, • bączek - 1 sztuka, • Gorący Ziemniak - 1 sztuka, • instrukcja.
EAN 5906018019704
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka, zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes = Kości Opowieści. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018 - 1 pudełko ; 8x8cm + broszura (harmonijka 8 stron).
Zawartość opakowania: 9 kości, instrukcja. Liczba graczy: 1+. Wiek: 6+.
EAN: 091037131324
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. „Story Cubes” to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od „Dawno, dawno temu” lub jeśli wolisz „Pewnego razu”. Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne, co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej