Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(86)
Forma i typ
Książki
(65937)
Proza
(27919)
Publikacje dydaktyczne
(2452)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2358)
Poezja
(1944)
Gry i zabawki
(86)
Publikacje popularnonaukowe
(1780)
Muzyka
(1710)
Komiksy i książki obrazkowe
(1404)
Poradniki i przewodniki
(1349)
Audiobooki
(992)
Filmy i seriale
(771)
Publikacje naukowe
(644)
Dramat (rodzaj)
(403)
Czasopisma
(375)
Publikacje informacyjne
(305)
Publikacje fachowe
(249)
E-booki
(229)
Publikacje dla niewidomych
(134)
Publikacje dla niedowidzących
(133)
Albumy i książki artystyczne
(125)
Druki ulotne
(55)
Publikacje religijne
(51)
Mapy
(35)
Ikonografia
(23)
Karty pocztowe
(21)
Nuty
(21)
Grafiki
(19)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Artykuły
(2)
Grafika
(2)
Akwarela
(1)
Książki
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(38)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(85)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Zwierzyński Michał
(9)
Mann Jakub
(8)
Ślubowska Anna
(8)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Minor Marcin
(4)
Chimiak Julia
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bajtlik Jan (1989- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
David GJ
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jackson Steve
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Kreczmar Natalia
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Livingstone Ian
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Novy
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Usenko Natalia (1969- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
2D
(1)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ashby Ruth
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Bukato Wiktor (1949- )
(1)
CED (1981- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Caple Scott
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chow Daryl
(1)
Chulku Kang
(1)
Conner Hari
(1)
Curran Kitty
(1)
Cétrix
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Delauzun Aurélien
(1)
Dickason Chris
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gigleux Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gingell Dave
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Hussung Thomas (1990- )
(1)
Jastrzębowski Jakub
(1)
Joassin Vincent
(1)
Jones Dave
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kurczewska Marta (1977- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Lee Rob
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Lyon Shanon
(1)
López Carlos
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Mackles Gene
(1)
Malina Dorota
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Moon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(2)
Język
polski
(85)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(68)
9-13 lat
(57)
6-8 lat
(50)
Młodzież
(33)
0-5 lat
(26)
14-17 lat
(24)
Rodzice
(3)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(16)
Literatura polska
(11)
Grafika polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika francuska
(1)
Temat
Prywatni detektywi
(6)
Labirynt
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Magia
(4)
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Słownictwo
(4)
Czytanie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Rycerze
(3)
Symbole państwa
(3)
Uprowadzenie
(3)
Walka
(3)
Wilkołak
(3)
Zabawa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Czas reakcji
(2)
Dinozaury
(2)
Kradzież
(2)
Kruk
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Nauka liczenia
(2)
Piraci
(2)
Podróże w czasie
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Strażacy
(2)
Symbole
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Belle époque (1871-1914)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Ciemność
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziewczęta
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w piłkę
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krasnoludy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Król Artur (postać legendarna)
(1)
Książki
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Lis
(1)
Liternictwo
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Morza
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Mumie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Obuwie
(1)
Onomatopeja
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże
(1)
Podziemia
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(3)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1601-1700
(1)
401-500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Allansia (kraina fikcyjna)
(2)
Brytania (prowincja rzymska)
(1)
Karaiby (region)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norfolk (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(28)
Gry paragrafowe
(24)
Gry edukacyjne
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(19)
Komiks
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Książka obrazkowa
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Układanki
(4)
Wiersze
(4)
Fantasy
(3)
Gry i zabawy
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka-zabawka
(3)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Gry strategiczne
(2)
Horror
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Powieść historyczna
(2)
Zagadki
(2)
Gry w kości
(1)
Gry wojenne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(54)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wodny świat : przygodowa gra planszowa / autor wierszy: Agata Dziechciarczyk. - [Wadowice] : Fabryka Puzzli , copyright 2021. - 1 plansza w pudełku : ilustracje ; 18x28x5 cm.
(Bajka)
W pudełku: plansza, 4 pionki, kostka do gry. Instrukcja na opakowaniu,
Wiek 5+ (pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej).
Gracze zaczynają z punktu START, który jest zlokalizowany na samym dnie tytułowego "Wodnego Świata". META mieści się natomiast na brzegu - tuż obok latarni morskiej. Każdy z graczy jest wyposażony w swój własny pionek i aby poruszać się nim po planszy - musi rzucać kostką. Gra kończy się, gdy pierwszej osobie uda się dotrzeć do mety. Aby gra nie była nudna i przewidywalna - na trasie znajdują się specjalne punkty, dzięki którym musi przenieść się (cofnąć lub przejść do przodu) o kilka pól, a także miejsca, przez które traci 1 kolejkę. Na jej odwrocie znajdują się rysunki zwierzątek, które można spotkać w oceanie - dodatkowo opatrzone ciekawymi wierszykami na ich temat. (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : znajdź zwierzaka : gra przestrzenna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2021. - 1 pudełko ; 24x24x7cm + broszura (4 strony).
Gra przestrzenna na spostrzegawczość nie tylko dla najmłodszych.
W pudełku: trójwymiarowe elementy gry (6 drzew, 3 krzewy, 12 zwierząt), 12 dużych żetonów z ilustracjami zwierząt, 25 żetonów żołędzi (punktacji).
Wiek 3+.
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować! Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział? "Rok w lesie. Znajdź zwierzaka" to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Bohater wykonuje czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza też do wspólnej zabawy - oglądania ilustracji i dotykania ich, powtarzania zapisanych dźwieków. Rodzice mogą powtarzać razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, jest w książce "Pucio uczy się mówić". (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N 0 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Piracki rejs / Jim Gasperini ; przełożyła Ewa Kieruzalska-Gewartowska ; ilustrowali John Pierard i Alex Nino. - Wydanie I. - Warszawa : Alfa, 1991. - [16], 124, [4] stron : ilustracje, mapy ; 17 cm.
(Wehikuł Czasu ; 6)
Tytuł. oryginału: Sail with pirates, 1984.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Obsydian / scenariusz Gigleux ; ilustracje: Delauzun ; tłumaczeni:e Natalia Kreczmar. - Warszawa : Fox Games, copyright 2023. - [144] strony : ilustracje ; 21 cm.
Wiek: 13+. Gra dla starszych graczy.
Jesteś kapitanem Obsydianu, walecznego oddziału najemników. Wojna to Wasze rzemiosło. Zawsze gotowi do walki, ruszacie w bój w imię władcy, który najhojniej zapłaci za Wasze usługi. Planuj ataki, wysyłaj zwiadowców, twórz i realizuj strategie bitewne, słuchaj rad poruczników i walcz u boku swoich towarzyszy. Każdy Twój wybór ma znaczenie, bo bohaterem tej historii jesteś TY! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / autor: Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Szewczyk. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (9, [3] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, 2 kruki, znacznik gracza rozpoczynającego grę, instrukcja.
Ilość graczy: 2.
Czas gry: 30 min
Wiek: 8+
Wyścig kruków po krainach ze snów! Gra nawiązuje do kruków z gry „Sen”, które co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem kruki muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig? (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku również tytuł angielski: Battle of Britain : board game.
Zawartość pudełka: 1 broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym w języku polskim i angielskim; 1 plansza, 12 dwustronnych żetonów z samolotami, 3 kości strzału, 12 znaczników strzału, 1 wskaźnik zużycia paliwa (z planszą).
Gra przeznaczona dla 2 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
„303” jest szybką wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi RAF broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem lotnictwa alianckiego powstrzymanie agresora. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami za pomocą których prowadzi operację wojenną na planszy, nawiązującej do stołu dowodzenia RAF. Podniebne pojedynki rozstrzygane są przy użyciu specjalnie zaprojektowanych kości. (Notawydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Historia w Kolorach)
Zawartość pudełka: układanka 100-elementowa, rozmiar po ułożeniu 47x28 cm.
Broszura: Nie tylko Dywizjon 303 / Tomasz Ginter. - [24] strony ; ilustracje ; 26 cm.
Ułóż puzzle ze słynnym Dywizjonem 303 i poznaj fascynującą historię bohaterów Bitwy o Anglię! Biuro Edukacji Narodowej Instytutu Pamięci Narodowej przygotowało dla dzieci i rodziców 100-elementowe puzzle przedstawiające walkę samolotów legendarnego Dywizjonu 303 z niemiecką wyprawą bombową na Londyn. Układance towarzyszy bogato ilustrowana broszura edukacyjna o udziale polskiego lotnictwa w II wojnie światowej autorstwa dr. Tomasza Gintera. Na 12 planszach zostały przedstawione sylwetki pilotów, mapy, oznaki dywizjonów, samoloty, na których walczyli Polacy i wiele innych ciekawych informacji dla mniejszych i większych miłośników lotnictwa, wojskowości i historii polskiego czynu zbrojnego na Zachodzie. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na łące / autor: Michał Gołębiowski ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (44 karty) : ilustracje ; 18x14x14 cm + Instrukcja (6 stron).
2-6 graczy, czas gry 15 minut.
Od 6 lat.
Wybierz się na łąkę! Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Na pewno przyda się dobra pamięć! (Z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Książka zawiera 7 dużych plansz z grami: Skarby skrzatów ; Sałatka owocowo-warzywna ; Zoo ; Tor przeszkód ; Zamkowe duszki ; Kosmos ; Korale dla mamy!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Łukasz Musiał, Cezary Szulc ; redakcja: Jakub Mann. - Wydanie 3. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, [2023]. - 1 pudełko ; 14x19x4 cm + broszura (7, [1] strona).
Zawiera: 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich, instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 96 kart zielonych, 61 kart fioletowych (w tym 10 pustych), instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! W grze "Na końcu języka" należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. W grze "Na końcu języka 2" na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! 3 poziomy trudności! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Wiek: 12+. Gra dla młodszych i starszych graczy.
Londyn spowiły cienie grozy. W mieście doszło do okrutnych zbrodni, a ich sprawcy nie zostali zatrzymani. Bezradny Scotland Yard zwraca się do Sherlocka Holmesa z prośbą o pomoc w zidentyfikowaniu mordercy lub morderców. Wciel się w postać słynnego Sherlocka Holmesa lub niezastąpionego doktora Watsona. Korzystaj z mapy miasta w poszukiwaniu tropów. Przesłuchuj świadków i zdaj się na swój zmysł dedukcji, by rozwiązać trzy mroczne śledztwa. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy. 12 +.
Zagadkowe wydarzenia, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy. - Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie.
W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / autor: Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 52 karty krain ze snów, 12 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 15 min
Wiek: 6+
SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kurnik / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (31 elementów) : ilustracje : 18x14x4 cm + Instrukcja (6 stron).
2-5 graczy, czas gry 20 minut.
31 elementów: 6 kur (płytki dwustronne), 7 kurzych gniazd, 8 żetonów jajek (po 3 w 6 kolorach).
Od 4 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: • świąteczna plansza • 5 figurek żółwi w kolorach: zielonym, beżowym, różowym, pomarańczowym, niebieskim • 5 płytek z żółwiami • 40 kart w kolorach żółwi • 12 wielokolorowych kart.
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 5-105 lat. Liczba graczy: 2-5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja.
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 4-104 lata.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek / autor: Rainer Knizia ; ilustracje: Roman Kucharski ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2019. - 1 pudełko ; 19x28x7cm + broszura (12, [4] strony).
W pudełku: 10 płytek muru, 18 żetonów specjalnych, 14 poddanych, 2 siedziby rodów, instrukcja.
Gra dla dwóch osób.
Tytuł wersji oryginalnej: Castle / Klaus-Jürgen Wrede.
Wiek 8+.
Budowa zamku, strategia, walka o terytorium. Dwa rody walczą o władzę na zamkiem, w obręnie ktorego toczy się gra.
"Zamek" to polska edycja gry "The Castle" wydawanej w innych krajach w serii "Carcassonne". Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej