Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Muzyka
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(30)
Filia Borki Wielkie
(3)
Filia Łomnica
(2)
Filia Bodzanowice
(4)
Autor
Słodki Tomasz (1983- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Abegg Birgit
(1)
Bas Liliane
(1)
Benford Michael
(1)
Bianchi Anna
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Castillo Jesus Salomon Ramos
(1)
Czaykowski Piotr (1986- )
(1)
Dudek Karolina J
(1)
Dymna Anna (1951- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzela Remigiusz (1977- )
(1)
Hesnard Catherine
(1)
Horodyski Bogdan (1904-1965)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalisz Ryszard (1957- )
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kleyff Jacek (1947- )
(1)
Kliem Michaela
(1)
Kondō Marie
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kuchmacz Jerzy
(1)
Kuszewska Magdalena
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Lipiński Tomasz (1955- )
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Miś Alicja
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Napiórkowska Izabela
(1)
Nowator (1985- )
(1)
Olejniczak Bernard (1919-2003)
(1)
Olszański Michał (1954- )
(1)
Orłoś Maciej (1960- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pepasińska Bogumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rey Ramona (1983- )
(1)
Rogozina Svetlana
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sienkiewicz Jakub (1961- )
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Sztukowska Justyna
(1)
Tomczak Michał (ekonomia)
(1)
Trinei Loretta
(1)
Trochimiuk Renata
(1)
Tussey Ethan
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Velasquez Castro Cristian Camilo
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Ziółkowska Marta Joanna
(1)
Zwierzchoń Ewa
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Francja
(1)
Język
polski
(30)
francuski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Marketing
(5)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Korespondencja handlowa
(3)
Słodki, Tomasz (1983- )
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Dziennikarze
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Coaching
(1)
Czaykowski, Piotr (1986- )
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dymna, Anna (1951- )
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Język angielski
(1)
Język francuski
(1)
Język włoski
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Metoda KonMari
(1)
Moda
(1)
Modelki i modele
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Niepewność
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Odpoczynek
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Polacy
(1)
Polacy za granicą
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzątanie
(1)
Stres zawodowy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telemarketing
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wyroby i towary
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Poradnik
(8)
Podręcznik
(6)
Książka interaktywna
(3)
Książki z kodami QR
(3)
Monografia
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Tablice i wzory
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3311)
Literaturoznawstwo
(673)
Kultura i sztuka
(588)
Socjologia i społeczeństwo
(528)
Edukacja i pedagogika
(481)
Zarządzanie i marketing
(31)
Biologia
(339)
Medycyna i zdrowie
(318)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(241)
Hobby i czas wolny
(211)
Językoznawstwo
(205)
Psychologia
(197)
Religia i duchowość
(195)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(191)
Geografia i nauki o Ziemi
(189)
Etnologia i antropologia kulturowa
(178)
Podróże i turystyka
(168)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(161)
Filozofia i etyka
(123)
Inżynieria i technika
(122)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(116)
Fizyka i astronomia
(106)
Rolnictwo i leśnictwo
(100)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(84)
Architektura i budownictwo
(83)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(80)
Kulinaria
(77)
Kultura fizyczna i sport
(74)
Dom i ogród
(65)
Matematyka
(63)
Nauka i badania
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(53)
Chemia
(49)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(41)
Media i komunikacja społeczna
(40)
Rozwój osobisty
(40)
Styl życia, moda i uroda
(40)
Transport i logistyka
(38)
Ochrona środowiska
(36)
Archeologia
(31)
Varia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: książka i podcast. - Na książce również nazwa kanału telewizji internetowej: Słodki Live.
Zawiera m.in.: Zawsze mi się chce / Anna Dymna. Stres a działanie / Kuba Sienkiewicz. Polityka z motywacją / Ryszard Kalisz.
Regionalia: Wydawcy z powiatu oleskiego.
Regionalia: Autorzy pochodzący z powiatu oleskiego.
50 kodów QR kierujących do zawartości multimedialnej. Dostęp za pośrednictwem smartfonu lub komputera z czytnikiem kodów QR.
"To książka pełna emocji, a najsilniejszą z nich jest pasja" (Remigiusz Grzela - okładka).
Książka o tym, jak znaleźć w sobie motywację, by podołać codziennym wyzwaniom. Swoimi doświadczeniami dzielą się artyści i przedsiębiorcy. Wydawnictwo interaktywne - kody QR kierują do wersji radiowej wywiadów na platformie soundcloud.com.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
Muzyka
Audiobook
CD
W koszyku
Na okładce: Książka multimedialna, kody QR do ponad 100 filmów i dźwięków + płyta CD gratis.
Na grzbiecie i stronie tytułowej nazwa kanału telewizji internetowej: Słodki live.
Płyta: Bajla ; Ja / Tomek Słodki - słowa i wokal. Coś z niczego (audiobook) / czyta autor [fragment]. - Copyright 2020.
Regionalia: Wydawcy z powiatu oleskiego.
Regionalia: Autorzy pochodzący z powiatu oleskiego.
Płyta z nagraniem w formacie CD Audio.
Tak, to jest następny przewodnik patchworkowy, choć tym razem po krainie biznesu. Dla praktyków biznesu są tu porady, tym cenniejsze, że sprawdzone przez autora. Dla wszystkich – opowieść o tym, że w biznesie trzeba być przygotowanym na porażkę, ale – co ważne – również na sukces. Ci, których biznesowe zagadnienia nie interesują, znajdą opowieść z życia człowieka z pomysłami. Wiele różności ukrytych pod kodami QR sprawia, że można z tą książką spędzić wiele godzin. No i do tego zupełnie niebiznesowe piosenki na płycie! (Z okładki).
Książka multimedialna zawierająca kody QR, które odsyłają do dodatkowych treści multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie i stronie tytułowej nazwa kanału telewizji internetowej: Słodki live.
O zmianach piszą też: Ramona Rey, Remigiusz Grzela, Jacek Kleyff, Tomasz Lipiński, Nowator, Maciej Orłoś, Michał Olszański i Mariusz Szczygieł.
Regionalia: Wydawcy z powiatu oleskiego.
Regionalia: Autorzy pochodzący z powiatu oleskiego.
Książka w bardzo przejrzysty sposób prezentuje i pozwala zrozumieć czytelnikowi istotę procesu wszelkich zmian, które są nieodłącznym elementem w życiu każdego człowieka, a przede wszystkim pokazuje, jak wielką elastyczność i ogromny potencjał adaptacyjny nosi w sobie każdy z nas. Ogromnym walorem oddanej w ręce czytelników pozycji jest przedstawienie przez autora procesu zmian w ujęciu różnych perspektyw – z perspektywy osobistej, w oparciu o własne doświadczenia życiowe oraz z perspektywy wielu innych osób, które dzielą się, w tym jakże ważnym temacie, swoimi indywidualnymi spostrzeżeniami, opiniami i naukami, jakie wynieśli ze swoich, niejednokrotnie bardzo trudnych „życiowych lekcji”. Na szczególną uwagę zasługuje zaprezentowanie omawianych w książce problemów w sposób bardzo nowatorski – wsparciem dla merytorycznej treści jest wiele zadań i ćwiczeń angażujących czytelnika do aktywnej lektury oraz odnośniki do multimedialnych zasobów, będących niejako uwierzytelnieniem poruszanych zagadnień. Bardzo zachęcam do lektury książki – przede wszystkim osoby, u których pojęcie „zmiana” wywołuje wewnętrzny niepokój i opór w drodze do jej realizacji. (Psycholog, dr n. med. Konrad Waldowski - z okładki).
Autor, przedstawiając w ten sposób zmiany w życiu zaprezentowanych tu osób, wykorzystał swoje doświadczenia zarówno z pracy w radiu i telewizji, jak i w biznesie. Powstała książka bardzo potrzebna i bardzo aktualna właśnie teraz, kiedy pandemia wprowadziła, chyba u każdego z nas, zmiany w życiu […]. Te zmiany, które wymusiło życie, dla wielu wypowiadających się w książce osób były sprawdzianem ich umiejętności odnalezienia się w nowej sytuacji życiowej. Warto przeczytać te, jakże różne, wypowiedzi osób z różnych środowisk. W większości są to pozytywnie zakończone zmiany, co bardzo cieszy. Pamiętajmy, że nigdy nie jest za późno, by zacząć wszystko od nowa. (Ryszard Rembiszewski - z okładki).
Książka multimedialna zawierająca kody QR, które odsyłają do dodatkowych treści multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sposób myślenia, system działania / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Placet, 1994. - 223 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu s. tyt. : Teoria i praktyka marketingu : kluczowe pytania i odpowiedzi, polsko-angielska terminologia marketingu. - Tekst częśc. ang.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: listy, faksy, e-maile, pisma urzędowe, bankowe i inne, użyteczna korespondencja, praktyczne wskazówki.
Tłumaczenie z niemieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The procrastination economy : the big business of downtime, 2018.
Bibliografia, netografia na stronach 231-[235].
Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego – wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach. Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung – każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej – w drodze, w poczekalni czy w pracy. Kolejne aplikacje pomagają nam w poruszaniu się po świecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki – Ethan Tussey postanowił sprawdzić, za jaką cenę. „Trzeba przyznać, że przenośna technologia może i daje ludziom większą kontrolę nad ich otoczeniem, ale pozwala także – pisze autor – aby reklamy i firmy medialne wkroczyły do naszych codziennych działań i zarabiały na naszych zwyczajach i zachowaniach”. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Poprzednie wydanie pt. "Public relations praktycznie".
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (…) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja. (Ze wstępu Autora).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. INSTR (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej