Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Muzyka
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(30)
Filia Borki Wielkie
(3)
Filia Łomnica
(2)
Filia Bodzanowice
(4)
Autor
Słodki Tomasz (1983- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Abegg Birgit
(1)
Bas Liliane
(1)
Benford Michael
(1)
Bianchi Anna
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Castillo Jesus Salomon Ramos
(1)
Czaykowski Piotr (1986- )
(1)
Dudek Karolina J
(1)
Dymna Anna (1951- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzela Remigiusz (1977- )
(1)
Hesnard Catherine
(1)
Horodyski Bogdan (1904-1965)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalisz Ryszard (1957- )
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kleyff Jacek (1947- )
(1)
Kliem Michaela
(1)
Kondō Marie
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kuchmacz Jerzy
(1)
Kuszewska Magdalena
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Lipiński Tomasz (1955- )
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Miś Alicja
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Napiórkowska Izabela
(1)
Nowator (1985- )
(1)
Olejniczak Bernard (1919-2003)
(1)
Olszański Michał (1954- )
(1)
Orłoś Maciej (1960- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pepasińska Bogumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rey Ramona (1983- )
(1)
Rogozina Svetlana
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sienkiewicz Jakub (1961- )
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Sztukowska Justyna
(1)
Tomczak Michał (ekonomia)
(1)
Trinei Loretta
(1)
Trochimiuk Renata
(1)
Tussey Ethan
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Velasquez Castro Cristian Camilo
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Ziółkowska Marta Joanna
(1)
Zwierzchoń Ewa
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Francja
(1)
Język
polski
(30)
francuski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Marketing
(5)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Korespondencja handlowa
(3)
Słodki, Tomasz (1983- )
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Dziennikarze
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Coaching
(1)
Czaykowski, Piotr (1986- )
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dymna, Anna (1951- )
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Język angielski
(1)
Język francuski
(1)
Język włoski
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Metoda KonMari
(1)
Moda
(1)
Modelki i modele
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Niepewność
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Odpoczynek
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Polacy
(1)
Polacy za granicą
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzątanie
(1)
Stres zawodowy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telemarketing
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wyroby i towary
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Poradnik
(8)
Podręcznik
(6)
Książka interaktywna
(3)
Książki z kodami QR
(3)
Monografia
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Tablice i wzory
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3303)
Literaturoznawstwo
(672)
Kultura i sztuka
(585)
Socjologia i społeczeństwo
(525)
Edukacja i pedagogika
(480)
Zarządzanie i marketing
(31)
Biologia
(338)
Medycyna i zdrowie
(316)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(241)
Hobby i czas wolny
(210)
Językoznawstwo
(205)
Psychologia
(195)
Religia i duchowość
(192)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(190)
Geografia i nauki o Ziemi
(187)
Etnologia i antropologia kulturowa
(178)
Podróże i turystyka
(167)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(159)
Filozofia i etyka
(123)
Inżynieria i technika
(121)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(114)
Fizyka i astronomia
(106)
Rolnictwo i leśnictwo
(100)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(83)
Architektura i budownictwo
(82)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(80)
Kulinaria
(77)
Kultura fizyczna i sport
(73)
Dom i ogród
(65)
Matematyka
(63)
Nauka i badania
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(53)
Chemia
(49)
Media i komunikacja społeczna
(40)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(40)
Rozwój osobisty
(40)
Styl życia, moda i uroda
(40)
Transport i logistyka
(37)
Ochrona środowiska
(36)
Archeologia
(31)
Varia
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Langenscheidt Masterbriefe : 100 Briefe Englisch, 2000.
Na okładce: listy, faksy, e-maile, pisma urzędowe, bankowe i inne, użyteczna korespondencja, praktyczne wskazówki.
Tłumaczenie z niemieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
La correspondance commerciale française / Liliane Bas, Catherine Hesnard. - [Paris] : Nathan, copyright 2001. - 159, [1] strona ; 21 cm.
(Repères Pratiques ; 26)
Na okładce: Conseils généraux, services commerciaux, services financiers, services administratifs, relations humaines, divers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera materiały do ćwiczeń do przedmiotu – Zarządzanie zasobami ludzkimi – wykładanego na kierunkach: zarządzanie i marketing, socjologia i psychologia społeczna oraz na studiach menedżerskich. Jej treść jest dokładnie dostosowana do podręcznika o tym samym tytule i stanowi doskonałe jego uzupełnienie w procesie dydaktycznym. Zawiera zestawy studiów przypadków oraz ćwiczeń grupowych i indywidualnych. Jej zaletą jest również ukazanie problematyki zarządzania ludźmi z dwóch perspektyw – od strony pracodawcy i służb personalnych oraz od strony kandydatów do pracy i pracowników. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków zarządzanie, logistyka, transport.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany. Książka przeznaczona jest dla menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za zarządzanie logistyczne w usługach, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania usługami i zarządzania logistycznego, a także do studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 665-679. Indeks rzeczowy.
Autorzy podręcznika Stanisława Borkowska, Jerzy Kisielnicki, Henryk Krol. Antoni Ludwiczyński, Alicja Miś, Aleksy Pocztowski ; autorzy aneksu Beata Buchelt-Nawara, Marcin Karwiński, Joanna Purgał-Popiela, Tomasz Sapeta.
Pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Backstage : kulisy męskiego top modelingu / Piotr Czaykowski w rozmowie z Magdaleną Kuszewską. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2021. - 268, [4] strony, [32] strony tablic : fotografie, portrety ; 24 cm.
Pierwsza książka o sekretach męskiego top modelingu Piotr wyjeżdża z Polski jako młody chłopak. Chce poznać świat. Modelem będzie przy okazji. Odwiedzi Ateny, Dubaj, Pekin, Hong Kong i Mediolan. W Chinach przymierzy podczas sesji 2500 pidżam w godzinę. We Włoszech pozna osobiście Giorgio Armaniego i będzie pracował dla najważniejszych domów mody. Po 10 latach wróci do Warszawy jako mężczyzna i najbardziej rozpoznawalny polski top model.
Jakie ciemne strony skrywa świat mody? Jakie mechanizmy rządzą show-biznesem? Jaką cenę trzeba zapłacić za sławę i wielkie pieniądze? Jak przełamać swoje słabości i zrealizować marzenia? Jak poradzić sobie z nagością, trudnymi warunkami i nietypowymi pomysłami klientów? Czym jest #MeToo w męskim świecie? O świecie mody kobiecej powiedziano już wszystko. O realiach męskiego świata mody nie wiedzieliśmy prawie nic.
Piotr Czaykowski jest zawodowym modelem, współpracującym ze światowymi domami mody. Uczestniczył w najważniejszych pokazach i kampaniach takich marek jak Dolce & Gabbana, Armani, Louis Vuitton, Tom Ford, Roberto Cavalli, ETRO, Brunello Cucinelli, Tod’s czy Roccobarocco. Jego sylwetkę można było również oglądać w licznych wydaniach luksusowych magazynów, m.in. „Vogue”, „Elle MAN”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „L’Officiel Hommes”. O rozwój kariery Piotra dbały prestiżowe zagraniczne agencje. Prywatnie Piotr jest fascynatem dobrego designu. Płynnie porusza się w obszarze sztuki, szukając inspiracji w Polsce i za granicą. Po powrocie do kraju na stałe zdecydował się otworzyć swoją agencję i zająć się talent managementem, pomagając młodym ludziom odnieść sukces w świecie show-biznesu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 311-326. Indeks.
Koniec ery calvadosu to książka o polskich biurach, będąca w miarę kompletnym kompendium wiedzy na temat problemów z przestrzenią, dostępnych sposobów ich rozwiązywania oraz tego, jak są one stosowane w praktyce. Planowanie i aranżowanie wiążą się dziś z koniecznością uporania się z trzema źródłami niepewności: kłopotami z nadmiarem, tożsamością i wiedzą. Wykorzystywane dotychczas modele przestrzeni biurowej przestają się sprawdzać. Dlatego wraz z końcem ery calvadosu polscy projektanci i menedżerowie zaczynają poszukiwać innych rozwiązań i tworzyć biura w nowy sposób, który ma odpowiadać na wyzwania współczesności. Czerpią przy tym zarówno z najnowszych katalogów rozwiązań, jak i z dawnych pomysłów, o których zdążono już zapomnieć. W ten sposób z tego, co stare, i z tego, co nowe, powstaje współczesne polskie biuro. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M, 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 216 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.
Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw.
W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki.
W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The life-changing magic of tidying : the Japanese art of decluttering and organizing" 2014.
Podtytuł na okładce.
Bałaganiarstwa się nie dziedziczy, nie jest ono także związane z brakiem czasu, to raczej nagromadzenie błędnych przekonań o porządkowaniu. Autorka prezentuje własną metodę - konMari - na uporządkowanie najbliższego otoczenia, zmianę podejścia do życia i sposobu myślenia. Omawia istotne decyzje, które należy podjąć, aby było to możliwe. Pokazuje, jak skutecznie zmienić nawyki. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: Jak selekcjonować przedmioty? Jak utrzymać porządek wokół siebie? Jak rozróżnić to, co naprawdę cenne? Jak sprawić, aby przedmioty odnalazły swoje właściwe miejsce? Co zrobić, gdy nie potrafisz niczego wyrzucić? (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - (Dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Tytuł oryginału: Marketing management 14th edition, 2011.
Indeksy.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w "Retail 4.0" są wzbogacone o praktyczne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stres w pracy menedżera / Magdalena Kraczla. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-213.
Streszczenie angielskie.
Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych. Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów: • rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania • wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach • czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera • syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów • sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji • uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu • wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów. Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-327.
Książka jest poświęcona wybranym procesom zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Przygotowana została jako podręcznik dla osób, które odpowiadają za te procesy w organizacji, i tych, które chcą przygotować się do pracy w działach HR. Przedstawiono w niej najważniejsze zasady dotyczące budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi oraz wynikające z niej założenia dla kolejnych etapów tego procesu: budowania zasobów organizacji (czyli kształtowania wizerunku firmy jako pracodawcy, rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników), zarządzania zespołami, a także rozwiązywania konfliktów i negocjacji wewnątrzorganizacyjnych. Dodatkowo opisano zasady budowania systemu ocen i wynagradzania pracowników, a także zagrożenia związane z występowaniem w organizacjach mobbingu. Perspektywę współczesnego ZZL wzbogacono o treści z zakresu zarządzania zmianą i projektami oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają wpływ na procesy ZZL i tworzą kontekst, w którym są one wdrażane we współczesnych organizacjach. Podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków - osób dysponujących doświadczeniem zawodowym w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz kadry zarządzającej zespołami pracowników w obrębie ZZL. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
W publikacji omówiono koncepcję pomiaru, ewidencji księgowej i prezentacji kosztów oraz wyników jako wielkości ekonomicznych użytecznych w rozwiązywaniu problemów poznawczych i decyzyjnych występujących w przedsiębiorstwach. W zbiorze w formie zadań oraz ich rozwiązań zaprezentowano istotę zarówno tradycyjnych, jak i uznawanych za nowoczesne koncepcji rachunku kosztów i wyników. Zbiór ma charakter pomocniczych materiałów dydaktycznych. Może stać się użyteczny w procesie kształcenia uczniów i studentów takich specjalności, jak zarządzanie, rachunkowość, controlling, finanse, zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Zadania oraz rozwiązania w nim zawarte stanowić mogą ilustrację różnych problemów rozważanych na kilku przedmiotach, głównie, takich jak rachunek kosztów, rachunkowość finansowa i sprawozdawczość finansowa. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Borki Wielkie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333.
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia zarówno jako naukowiec, jak i praktyk doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat. (Autorka - z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 157-159.
Dla studentów kierunków: zarządzanie, finanse i rachunkowość, logistyka.
Celem publikacji jest zarówno popularnonaukowy opis zasad rachunkowości zarządczej, jak i przede wszystkim zamiana tradycyjnych studenckich 3Z „zakuć - zdać - zapomnieć" na następujące 3Z „zrozumieć - zapamiętać - zarobić". (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej