Gospodarka oparta na wiedzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Dudek Karolina J
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(1295)
Polska
(1029)
Literatura polska
(989)
Teksty niemieckie
(721)
Przyjaźń
(661)
Gospodarka oparta na wiedzy
(-)
Rodzina
(625)
Tajemnica
(583)
Dziewczęta
(545)
Teksty angielskie
(520)
Śledztwo i dochodzenie
(477)
Miłość
(458)
Pisarze polscy
(457)
Zabójstwo
(428)
Humor
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(374)
Życie codzienne
(356)
Rodzeństwo
(343)
Relacje międzyludzkie
(337)
Zwierzęta
(334)
Boże Narodzenie
(327)
Język polski
(323)
Nastolatki
(321)
Literatura
(317)
Magia
(317)
Policjanci
(307)
Dzieci
(298)
Arystokracja
(294)
Chłopcy
(291)
Sekrety rodzinne
(277)
Poszukiwania zaginionych
(266)
Żydzi
(261)
Uczniowie
(251)
Poezja polska
(240)
Psy
(234)
PRL
(232)
Filozofia
(230)
Matki i córki
(219)
Małżeństwo
(218)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(216)
Śląsk
(209)
Ludzie a zwierzęta
(207)
Średniowiecze
(201)
Historia
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(194)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(193)
Polacy za granicą
(192)
Koty
(189)
Powieść szwedzka
(189)
Uprowadzenie
(189)
Opole (okręg)
(187)
Albumy
(185)
Dziennikarze
(185)
Literatura dziecięca polska
(184)
Powieść dziecięca angielska
(184)
Wybory życiowe
(181)
Opowiadanie amerykańskie
(180)
Władcy
(177)
Osoby zaginione
(176)
Język angielski
(175)
Poezja dziecięca polska
(175)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(175)
Prywatni detektywi
(174)
Wojna 1939-1945 r.
(174)
Opowiadanie angielskie
(171)
Podróże
(171)
Bibliotekarstwo
(170)
Wakacje
(170)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(167)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Szkice literackie polskie
(159)
Przestępczość zorganizowana
(156)
Fizyka
(153)
Satyra polska
(152)
Dziadkowie i wnuki
(151)
Reportaż polski
(151)
Politycy
(150)
Czarownice i czarownicy
(149)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(149)
Młodzież
(148)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Mężczyzna
(135)
Powieść hiszpańska
(135)
Warszawa
(133)
Pisarze
(132)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(130)
Teatr polski
(130)
Lekarze
(128)
Niemcy
(128)
Ludzie bogaci
(127)
Sztuka
(125)
Wsie
(125)
Literatura młodzieżowa polska
(124)
Młodzi dorośli
(124)
Szlachta
(124)
Uczucia
(124)
Matematyka
(123)
Dramat angielski
(120)
Zima
(120)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 311-326. Indeks.
Koniec ery calvadosu to książka o polskich biurach, będąca w miarę kompletnym kompendium wiedzy na temat problemów z przestrzenią, dostępnych sposobów ich rozwiązywania oraz tego, jak są one stosowane w praktyce. Planowanie i aranżowanie wiążą się dziś z koniecznością uporania się z trzema źródłami niepewności: kłopotami z nadmiarem, tożsamością i wiedzą. Wykorzystywane dotychczas modele przestrzeni biurowej przestają się sprawdzać. Dlatego wraz z końcem ery calvadosu polscy projektanci i menedżerowie zaczynają poszukiwać innych rozwiązań i tworzyć biura w nowy sposób, który ma odpowiadać na wyzwania współczesności. Czerpią przy tym zarówno z najnowszych katalogów rozwiązań, jak i z dawnych pomysłów, o których zdążono już zapomnieć. W ten sposób z tego, co stare, i z tego, co nowe, powstaje współczesne polskie biuro. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M, 33 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej