Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(8)
Autor
Bianchi Anna
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Janczewski Robert
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Ziółkowska Marta Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(5441)
6-8 lat
(3153)
Młodzież
(3120)
9-13 lat
(2957)
0-5 lat
(1962)
Menedżerowie
(8)
Szkoły wyższe
(1375)
14-17 lat
(1147)
Osoby w wieku starszym
(226)
Niedowidzący
(224)
Chłopcy
(182)
Niewidomi
(166)
Rodzice
(154)
Nauczyciele
(72)
Dziewczęta
(38)
Szkoły średnie
(36)
Szkoły podstawowe
(35)
Dorośli
(33)
18+
(27)
Studenci
(26)
Logopedzi
(25)
Poziom podstawowy
(25)
Przedszkola
(22)
Nauczanie początkowe
(21)
Bibliotekarze
(19)
Pedagodzy
(16)
Nauczyciele nauczania początkowego
(15)
Chorzy
(14)
Klasa 1
(14)
Lekarze
(13)
Nauczyciele przedszkoli
(13)
Uczniowie szkół średnich
(10)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Uczniowie
(7)
Kobieta
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Klasa 2
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Poziom niższy średniozaawansowany
(5)
Technikum
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Informatycy
(4)
Klasa 3
(4)
Klasa 4
(4)
Klasa 5
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Terapeuci pedagogiczni
(4)
Cudzoziemcy
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Ekonomiści
(3)
Klasa 6
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Prawnicy
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dziewczęta
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Graficy
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Inżynierowie
(2)
Kobieta ciężarna
(2)
Kosmetolodzy
(2)
Kosmetyczki i kosmetycy
(2)
Młodzieź
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Ojcowie
(2)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(2)
Politolodzy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Programiści
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Urzędnicy
(2)
Wychowawcy klas
(2)
6-8 lat
(1)
9-13
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Architekci
(1)
Bibliotekoznawcy
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chlopcy
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(2)
Menedżerowie
(2)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Coaching
(1)
Cyberbezpieczeństwo państwa
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kadry
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Polityka militarna
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Stres zawodowy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Usługi
(1)
Wojsko
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków zarządzanie, logistyka, transport.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany. Książka przeznaczona jest dla menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za zarządzanie logistyczne w usługach, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania usługami i zarządzania logistycznego, a także do studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M, 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberwalka : militarny wymiar działań / Robert Adam Janczewski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], XII, 431 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 409-427.
Dla praktyków: decydentów (służb państwowych, samorządów, instytucji publicznych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo), menedżerów strategicznych spółek, kadry dowódczej wojska, strategów i analityków wojskowych, specjalistów instytucji naukowych, a także dla studentów (również studiów MBA) oraz uczniów szkół na kierunkach technicznych i uniwersyteckich - np. cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo narodowe czy inżynieria bezpieczeństwa.
Książka jest poświęcona cyberwalce rozumianej jako militarny wymiar działań. Przedstawione w niej są zarówno aspekty techniczne, społeczne, jak również czysto wojskowe. Dotyczy teorii i praktyki cyberwalki prowadzonej przez siły zbrojne oraz aparatu pojęciowego z nią związanego. Opisano m. in.: historyczny wymiar cyberdziałań; konwencja terminologiczna cyberwalki prowadzonej w wymiarze militarnym; identyfikacja cyberprzestrzeni jako przestrzeni walki; czynniki cyberwalki. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w "Retail 4.0" są wzbogacone o praktyczne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stres w pracy menedżera / Magdalena Kraczla. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-213.
Streszczenie angielskie.
Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych. Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów: • rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania • wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach • czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera • syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów • sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji • uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu • wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów. Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Poprzednie wydanie pt. "Public relations praktycznie".
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (…) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja. (Ze wstępu Autora).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej