Rzecznicy prasowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(5480)
6-8 lat
(3191)
Młodzież
(3122)
9-13 lat
(2961)
0-5 lat
(1998)
Rzecznicy prasowi
(-)
Szkoły wyższe
(1375)
14-17 lat
(1150)
Osoby w wieku starszym
(226)
Niedowidzący
(224)
Chłopcy
(182)
Niewidomi
(166)
Rodzice
(155)
Nauczyciele
(72)
Dziewczęta
(38)
Szkoły średnie
(36)
Szkoły podstawowe
(35)
Dorośli
(34)
18+
(28)
Studenci
(26)
Logopedzi
(25)
Poziom podstawowy
(25)
Przedszkola
(22)
Nauczanie początkowe
(21)
Bibliotekarze
(19)
Pedagodzy
(16)
Nauczyciele nauczania początkowego
(15)
Chorzy
(14)
Klasa 1
(14)
Lekarze
(13)
Nauczyciele przedszkoli
(13)
Uczniowie szkół średnich
(10)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Uczniowie
(7)
Kobieta
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Klasa 2
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Poziom niższy średniozaawansowany
(5)
Technikum
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Informatycy
(4)
Klasa 3
(4)
Klasa 4
(4)
Klasa 5
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Terapeuci pedagogiczni
(4)
Cudzoziemcy
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Ekonomiści
(3)
Klasa 6
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Prawnicy
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dziewczęta
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Graficy
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Inżynierowie
(2)
Kobieta ciężarna
(2)
Kosmetolodzy
(2)
Kosmetyczki i kosmetycy
(2)
Młodzieź
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Ojcowie
(2)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(2)
Politolodzy
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Programiści
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Urzędnicy
(2)
Wychowawcy klas
(2)
6-8 lat
(1)
9-13
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Architekci
(1)
Bibliotekoznawcy
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chlopcy
(1)
Temat
Public relations
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Poprzednie wydanie pt. "Public relations praktycznie".
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (…) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja. (Ze wstępu Autora).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej