Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Autor
Bianchi Anna
(1)
Blythe Jim
(1)
Dyba Adam
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(1296)
Polska
(1029)
Literatura polska
(989)
Teksty niemieckie
(721)
Przyjaźń
(662)
Komunikacja marketingowa
(-)
Rodzina
(625)
Tajemnica
(583)
Dziewczęta
(545)
Teksty angielskie
(520)
Śledztwo i dochodzenie
(479)
Miłość
(458)
Pisarze polscy
(457)
Zabójstwo
(430)
Humor
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(374)
Życie codzienne
(356)
Rodzeństwo
(343)
Relacje międzyludzkie
(337)
Zwierzęta
(334)
Boże Narodzenie
(327)
Język polski
(323)
Nastolatki
(321)
Literatura
(317)
Magia
(317)
Policjanci
(307)
Arystokracja
(300)
Dzieci
(299)
Chłopcy
(292)
Sekrety rodzinne
(277)
Poszukiwania zaginionych
(266)
Żydzi
(261)
Uczniowie
(251)
Poezja polska
(240)
Psy
(234)
PRL
(232)
Filozofia
(230)
Matki i córki
(219)
Małżeństwo
(218)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(216)
Śląsk
(209)
Ludzie a zwierzęta
(208)
Średniowiecze
(201)
Historia
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(194)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(193)
Polacy za granicą
(192)
Uprowadzenie
(190)
Koty
(189)
Powieść szwedzka
(189)
Opole (okręg)
(187)
Albumy
(185)
Dziennikarze
(185)
Literatura dziecięca polska
(184)
Powieść dziecięca angielska
(184)
Wybory życiowe
(181)
Opowiadanie amerykańskie
(180)
Osoby zaginione
(177)
Władcy
(177)
Język angielski
(175)
Poezja dziecięca polska
(175)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(175)
Prywatni detektywi
(174)
Wojna 1939-1945 r.
(174)
Opowiadanie angielskie
(171)
Podróże
(171)
Bibliotekarstwo
(170)
Wakacje
(170)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(167)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Szkice literackie polskie
(159)
Przestępczość zorganizowana
(156)
Fizyka
(153)
Satyra polska
(152)
Dziadkowie i wnuki
(151)
Reportaż polski
(151)
Politycy
(150)
Czarownice i czarownicy
(149)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(149)
Młodzież
(148)
Wychowanie w rodzinie
(138)
Mężczyzna
(135)
Powieść hiszpańska
(135)
Warszawa
(133)
Pisarze
(132)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(130)
Teatr polski
(130)
Lekarze
(128)
Niemcy
(128)
Ludzie bogaci
(127)
Sztuka
(125)
Uczucia
(125)
Wsie
(125)
Literatura młodzieżowa polska
(124)
Młodzi dorośli
(124)
Szlachta
(124)
Matematyka
(123)
Dramat angielski
(120)
Zima
(120)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M, 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Retail 4.0 : 10 regole per l'era digitale, 2018.
Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w "Retail 4.0" są wzbogacone o praktyczne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej