Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(86)
Forma i typ
Książki
(65987)
Proza
(27963)
Publikacje dydaktyczne
(2452)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2360)
Poezja
(1946)
Gry i zabawki
(86)
Publikacje popularnonaukowe
(1783)
Muzyka
(1710)
Komiksy i książki obrazkowe
(1404)
Poradniki i przewodniki
(1354)
Audiobooki
(992)
Filmy i seriale
(771)
Publikacje naukowe
(645)
Dramat (rodzaj)
(405)
Czasopisma
(375)
Publikacje informacyjne
(306)
Publikacje fachowe
(251)
E-booki
(229)
Publikacje dla niewidomych
(134)
Publikacje dla niedowidzących
(133)
Albumy i książki artystyczne
(125)
Druki ulotne
(56)
Publikacje religijne
(53)
Mapy
(35)
Ikonografia
(23)
Karty pocztowe
(21)
Nuty
(21)
Grafiki
(19)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Artykuły
(2)
Grafika
(2)
Akwarela
(1)
Książki
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(31)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(85)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Zwierzyński Michał
(9)
Mann Jakub
(8)
Ślubowska Anna
(8)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Minor Marcin
(4)
Chimiak Julia
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bajtlik Jan (1989- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
David GJ
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jackson Steve
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Kreczmar Natalia
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Livingstone Ian
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Novy
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Rivière Théo
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Usenko Natalia (1969- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
2D
(1)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ashby Ruth
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Bukato Wiktor (1949- )
(1)
CED (1981- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Caple Scott
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chow Daryl
(1)
Chulku Kang
(1)
Conner Hari
(1)
Curran Kitty
(1)
Cétrix
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Delauzun Aurélien
(1)
Dickason Chris
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gigleux Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gingell Dave
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Hussung Thomas (1990- )
(1)
Jastrzębowski Jakub
(1)
Joassin Vincent
(1)
Jones Dave
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kurczewska Marta (1977- )
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Lee Rob
(1)
Lewicka Marzena
(1)
Lyon Shanon
(1)
López Carlos
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Mackles Gene
(1)
Malina Dorota
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Moon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(2)
Język
polski
(85)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(68)
9-13 lat
(57)
6-8 lat
(50)
Młodzież
(33)
0-5 lat
(26)
14-17 lat
(24)
Rodzice
(3)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(16)
Literatura polska
(11)
Grafika polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika francuska
(1)
Temat
Prywatni detektywi
(6)
Labirynt
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Magia
(4)
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Słownictwo
(4)
Czytanie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Rycerze
(3)
Symbole państwa
(3)
Uprowadzenie
(3)
Walka
(3)
Wilkołak
(3)
Zabawa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Czas reakcji
(2)
Dinozaury
(2)
Kradzież
(2)
Kruk
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Nauka liczenia
(2)
Piraci
(2)
Podróże w czasie
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Strażacy
(2)
Symbole
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Belle époque (1871-1914)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Ciemność
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziewczęta
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w piłkę
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krasnoludy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Król Artur (postać legendarna)
(1)
Książki
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Lis
(1)
Liternictwo
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Morza
(1)
Mrowiska
(1)
Mrówki
(1)
Mumie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Obuwie
(1)
Onomatopeja
(1)
Parki rozrywki
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pingwiny
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pizza
(1)
Pizzerie
(1)
Podróże
(1)
Podziemia
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(3)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1601-1700
(1)
401-500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Allansia (kraina fikcyjna)
(2)
Brytania (prowincja rzymska)
(1)
Karaiby (region)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norfolk (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(28)
Gry paragrafowe
(24)
Gry edukacyjne
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(19)
Komiks
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Książka obrazkowa
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Układanki
(4)
Wiersze
(4)
Fantasy
(3)
Gry i zabawy
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka-zabawka
(3)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Gry strategiczne
(2)
Horror
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Powieść historyczna
(2)
Zagadki
(2)
Gry w kości
(1)
Gry wojenne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(54)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Akademia Ransmoor / Katarzyna Tkaczyk. - Wydanie I. - Poznań : Nowa Baśń, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pokieruj losami młodej wiedźmy Medei Rockster i poznaj każdy magiczny zakątek słynnej Akademii Istot Nadprzyrodzonych. Od Twoich decyzji zależy, czy sprzymierzy się z wilkołakami, które snują swój niecny plan spisku, czy straci serce dla buntowniczej elfki Selene, a może zdoła przekonać rektora, wampira Albina de Vertrinair, by jej zaufał... lub rozwikła na własną rękę zagadkę gaju, gdzie drzemią siły niechcące już dłużej być w ukryciu. Odkryj sekrety na wiele sposobów i przeżyj niezapomniane chwile w Ransmoor. Jedno wszak jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy rok akademicki nie będzie taki, jak poprzednie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Na końcu języka / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Łukasz Musiał, Cezary Szulc ; redakcja: Jakub Mann. - Wydanie 3. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, [2023]. - 1 pudełko ; 14x19x4 cm + broszura (7, [1] strona).
Zawiera: 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich, instrukcja.
3-6 graczy, czas gry: 30 minut
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Kolejno wykładacie karty na stół. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Obsydian / scenariusz Gigleux ; ilustracje: Delauzun ; tłumaczeni:e Natalia Kreczmar. - Warszawa : Fox Games, copyright 2023. - [144] strony : ilustracje ; 21 cm.
Wiek: 13+. Gra dla starszych graczy.
Jesteś kapitanem Obsydianu, walecznego oddziału najemników. Wojna to Wasze rzemiosło. Zawsze gotowi do walki, ruszacie w bój w imię władcy, który najhojniej zapłaci za Wasze usługi. Planuj ataki, wysyłaj zwiadowców, twórz i realizuj strategie bitewne, słuchaj rad poruczników i walcz u boku swoich towarzyszy. Każdy Twój wybór ma znaczenie, bo bohaterem tej historii jesteś TY! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Rok wydania: 2023
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
Wiek: 12+. Gra dla młodszych i starszych graczy.
Londyn spowiły cienie grozy. W mieście doszło do okrutnych zbrodni, a ich sprawcy nie zostali zatrzymani. Bezradny Scotland Yard zwraca się do Sherlocka Holmesa z prośbą o pomoc w zidentyfikowaniu mordercy lub morderców. Wciel się w postać słynnego Sherlocka Holmesa lub niezastąpionego doktora Watsona. Korzystaj z mapy miasta w poszukiwaniu tropów. Przesłuchuj świadków i zdaj się na swój zmysł dedukcji, by rozwiązać trzy mroczne śledztwa. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2023
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne. (Z okładki).
„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe! (Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej Straży - z okładki).
Mam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści! (Marcin Mortka, powieściopisarz - z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
W pudełkach: 20 pionków dinozaurów: latające pterodaktyle i pływające plezjozaury, 10 dwustronnych plansz, 2 broszury
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Ekosystem / autor: Matt Simpson ; ilustracje: Martyna Szpil ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (130 kart) : ilustracje ; 14x19x4 cm + broszura (15, [1] strona).
W pudełku: 130 kart, 6 ściągawek, instrukcja.
2-6 graczy, czas gry 20 min.
Wiek: 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Gra pozorów / autor: Gene Mackles ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko (100 kart) ; 10x10x7 cm + Instrukcja (5, [1] strona).
Gra dla 2 do 10 graczy; czas gry 15 min.
Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Zawartość pudełka: 80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy. - Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie.
W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Zestaw zawiera: planszę do gry, 3 pionki strażaków, 36 kart ruchu, 2 kostki, 16 tafelków, instrukcję.
Wiek graczy: 3+.
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry - kooperacyjny oraz rywalizacyjny. (Adamigo).
Jak grać? 1. Wybierz kartę z wierzchu stosu. 2. Wykonaj trzy ruchy z karty dowolnymi strażakami. 3. Ugaś pożar rzucając kośćmi. 4. Uratuj jak najwięcej mieszkańców kamienicy! (Adamigo).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Park smoków / autor: Nicolas Sato ; ilustracje: Ayumi Kakei ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1 pudełko ; 20x20x4cm + broszura (10, [2] strony).
W pudełku: plansza, sterowiec, 15 wysp, 60 kart smoków, 82 zwiedzających, 5 legendarnych smoków, 5 ściągawek.
2-5 graczy, 25 minut.
Wiek 8+.
Gra z przezroczystymi kartami! Tworzycie parki rozrywki, w których główną atrakcją są smoki. Wygra gracz, którego park będzie miał najwięcej zwiedzających. Musicie więc dbać o swoje smoki – co rundę należy je karmić, bo głodny smok odstraszy zwiedzających! Pilnujcie też, aby dorosłe smoki składały jajka – wykluwający się smok przyciągnie do parku nowych zwiedzających! Podczas rozgrywki wykorzystujecie 60 przezroczystych kart. Dzięki nim rozwijacie swoje parki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Zawartość pudełka: • świąteczna plansza • 5 figurek żółwi w kolorach: zielonym, beżowym, różowym, pomarańczowym, niebieskim • 5 płytek z żółwiami • 40 kart w kolorach żółwi • 12 wielokolorowych kart.
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 5-105 lat. Liczba graczy: 2-5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
(Uczę się Mówić)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Bohater wykonuje czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza też do wspólnej zabawy - oglądania ilustracji i dotykania ich, powtarzania zapisanych dźwieków. Rodzice mogą powtarzać razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, jest w książce "Pucio uczy się mówić". (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N 0 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Sen / autor: Gamewright ; ilustracje Marcin Minor ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19x14cm + broszura (10, [2] strony : ilustracje).
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Wiek: 8+
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: "Pobudka!" i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy. 12 +.
Zagadkowe wydarzenia, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut.
Elementy podstawowej gry: - 4 płytki z początkami stonóg - 15 płytek z butami (po 3 z każdego koloru) - 4 kostki.
Elementy dodatkowe: - 10 płytek z ogonkami - 6 płytek ze złotym butem - 6 płytek z bosą stopą - 2 dodatkowe płytki z początkami stonóg - drugi zestaw 5 płytek z 4 butami (po 1 w każdym kolorze).
Wiek 4+.
„Supernogi stonogi XXXL” to wielkoformatowa wersja bestsellerowej gry dla dzieci „Supernogi stonogi”. Zawiera wielkoformatowe elementy znane z podstawowej gry oraz 4 rozszerzenia urozmaicające rozgrywkę. 2 dodatkowe stonogi umożliwiają grę w 5–6 osób. Wykonaj sekretne zadanie i dołóż do swojej stonogi fikuśny ogonek z dodatkowymi butami. Bosa stopa pozwoli ci wykonać dodatkowy rzut kostkami! Złoty but da ci przewagę nad innymi graczami. Ale nie tak łatwo go zdobyć…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Tytuł oryginału: My lady's choosing : an interactive romance novel, 2018.
18+.
Namiętny romans historyczny, jakiego jeszcze nie było! TY jesteś jego bohaterką. 250 wyborów i 23 zakończenia. Miłości, przygody, podróże, tajemnice i humor! Pikantne flirty. Błyskotliwe riposty. Namiętne intrygi ocierające się o skandal. Mężczyźni w kiltach. I wiele, wiele więcej! Bohaterką tego niezwykłego romansu… jesteś ty! Tak – właśnie ty! I to ty już za chwilę dokonasz wielu nieoczywistych i ekscytujących wyborów, dzięki którym przeżyjesz mnóstwo przygód i znajdziesz upragnioną miłość! Przenosisz się do XIX wieku. Jesteś bez grosza przy duszy, nie brak ci jednak odwagi. Czujesz, że twoja przyszłość u boku wymarzonej połówki jest na wyciągnięcie ręki. Co postanawiasz? • Czy przewracasz zalotnym ruchem stronę, by już po chwili flirtować z dowcipnym baronetem – sir Benedictem Granville’em? • A może szukając prawdziwej i namiętnej miłości, odkrywasz ją na stronach o pracowitym, kochającym konie szkockim góralu – kapitanie Angusie MacTaggarcie? • Chyba że bardziej intryguje cię związek z przyzwoitym niegdyś człowiekiem, a teraz szaleńcem i skandalistą? Musisz zatem tak pokierować swoim losem, by przejść do rozdziałów, w których występuje niezdrowo podniecający lord Garraway Craven… • A co powiesz na beztroską lekturę tej książki u boku uduchowionej i żądnej przygód lady Evangeline Youngblood jako jej towarzyszka podróży? Uważaj! Bądź gotowa na jeszcze inne, niespodziewane koleje losu! Na swej drodze spotkasz ubogie sieroty, przerażające wilkołaki, zawiłe intrygi, dawno rozdzielonych kochanków, skradzione egipskie artefakty i wiele tajemnic. Najważniejsze jednak, że każdy zwrot akcji w tym zachwycającym romansie następuje na twoje życzenie! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2022
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci : 50 ścieralnych kart w formacie A3 i A4 / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Wydanie III. - Gdańsk : Harmonia, 2022. - Teka (1 broszura 16, [4] strony, [18] kart dwustronnie zadrukowanych, [7] kart złożonych dwustronnie zadrukowanych) : ilustracje ; 31 cm.
Na okładce: integracja i rozrywka, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, usprawnianie ręki.
Labirynty wydrukowane na folii zmywalnej.
Dla dzieci od 5. roku życia, młodzieży, dorosłych.
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci to interaktywna publikacja pomocna w rozwoju percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej, koncentracji i w usprawnianiu ręki. Labirynty przeznaczone są zarówno dla dzieci (od 5. roku życia), jak i młodzieży oraz lubiących wyzwania dorosłych. Publikacja składa się z 50 labiryntów o różnorodnej tematyce i różnym stopniu trudności, a każdy z nich to prawdziwa przygoda: ucieczka przed wampirami, zabawa w chemika, pogoń za złodziejami czy spacerek po Nowym Jorku. Wszystkie labirynty zostały wydrukowane na kartach laminowanych, co umożliwia rozwiązywanie ich za pomocą flamastra, którego ślad można w każdej chwili zetrzeć i zacząć zabawę od nowa! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2021
Drapacze chmur / autor gry: Łukasz Woźniak ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko (30 elementów) : ilustracje ; 20x13x4 cm + Instrukcja (4 strony).
(Dobra Gra w Dobrej Cenie)
Elementy gry: 4 dwustronne kafelki podstawy, 26 dwustronnych kafelków wieżowców.
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut.
Od 6 lat.
Zadaniem graczy jest zbudowanie jak najwyższego wieżowca. Wszyscy gracze budują jednocześnie, wybierając kafelki z kolejnymi piętrami ze wspólnego stosu. Wygra najszybszy i najbardziej spostrzegawczy architekt! Gra dostarcza dużo emocji i zabawy. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania: 2021
Łowczyni potworów / scenariusz: Skarn ; ilustracje: Tom ; tłumaczenie: Anna Ślubowska. - Warszawa : Foxgames, copyright 2021. - 95, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Chasseur de monstres, 2018. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Wiek: 12+.
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów – wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY! (Nota wydawcy).
Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej