Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
Forma i typ
Gry i zabawki
(15)
Książki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia dla Dzieci
(15)
Autor
Andreani Jean-François
(1)
André Mark (gry planszowe)
(1)
Antoniak Marek
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Brönner Nele (1977- )
(1)
Bukowski Charles (1920-1994)
(1)
Campbell David
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Caseiro Philippe
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Gilbert Brett J
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Głowińska Anita
(1)
Henry Frédéric
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Landart Jeanne
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
O'Connor Rory
(1)
Paczkowska Aleksandra
(1)
Podliński Kacper
(1)
Polouchine Igor
(1)
Quidault Pascal
(1)
Rambourg Maxime
(1)
Rivière Théo
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rzepecka Joanna
(1)
Sanson Ludovic
(1)
Sounes Howard (1965- )
(1)
Szweda Szymon
(1)
Vohwinkel Franz (1964- )
(1)
Winzenschtark Germain
(1)
Wojtkowiak Przemysław (1973- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(13)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(15)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(14)
Dzieci
(14)
6-8 lat
(12)
Młodzież
(12)
14-17 lat
(8)
Temat
Koty
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Astronauci
(1)
Bawoły
(1)
Belle époque (1871-1914)
(1)
Bogactwo
(1)
Bukowski, Charles (1920-1994)
(1)
Czas
(1)
Czytelnictwo
(1)
Droga Mleczna
(1)
Handel
(1)
Historia powszechna
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Karczmy
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kreatywność
(1)
Książki
(1)
Labirynt
(1)
Las
(1)
Linie kolejowe
(1)
Magia
(1)
Napiwek
(1)
Narracja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pisarze amerykańscy
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Polowanie
(1)
Renesans
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Teksty angielskie
(1)
UFO
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Współdziałanie
(1)
Zwierzęta drapieżne
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry w karty
(8)
Gry planszowe
(6)
Gry strategiczne
(2)
Gry w kości
(2)
Biografia
(1)
Fantasy
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(14)
Literaturoznawstwo
(2)
Historia
(1)
16 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 28x22x7 cm + Instrukcja (4 strony).
Czas gry: 30 min.
Zawiera: 40 znaczników (po 7 sztuk w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 sztuk w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 43 karty.
EAN 3760052141744
Pomóż kotom znaleźć ich dom! Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza / [autor Dave Campbell] ; tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra w pudełku (64 karty) : ilustracje ; 12x8x4 cm + Instrukcja (10 stron).
Czas gry: 10 min.
Nazwisko autora na podstawie strony www wydawcy.
Dla 2-8 graczy w wieku 8+.
Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc "Buła". Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc "Pizza". Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa, aż karta, która właśnie została wyłożona, będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży "Pizzę", mówiąc "Pizza"). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Je się w lesie / autorzy: Brett J. Gilbert, Matthew Dunstan ; ilustracje: Nele Brönner ; [tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 18x13x4 cm + Instrukcja (5, [1] strona)..
Czas gry: 15 min.
Zawiera: 25 kart zwierząt (5 zestawów składających się z 5 kart: miś, wilk, ryś, sowa, mysz), 25 znaczników pożywienia, 5 kart pomocy, instrukcja.
Dla 2-5 graczy w wieku 8+.
Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: Połączcie siły, bo oszukać czas!.
Czas gry: 20 min.
W pudełku: 2x50 kart, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-6.
Timeline Twist to nowa edycja popularnej gry dla całej rodziny, dzięki której sprawdzicie i poszerzycie swoją wiedzę o historii! Spójrzcie, jakie wydarzenia są przedstawione na Waszych kartach i oszacujcie, kiedy miały miejsce. Zastanówcie się, czy umieścicie kartę na osi czasu, czy ją odrzucicie. Współpracujcie, by jak najwięcej kart znalazło się na właściwym miejscu. Komunikacja i taktyka będą kluczem do pomyślnego ukończenia tego wyzwania!
Na czym to polega? Na początku każdy z graczy otrzymuje 4 karty i kładzie je przed sobą stroną bez daty. Jedną z kart kładziemy z jawną datą na środku stołu to początek naszej osi czasu. W swojej turze każde z Was musi wykonać jedną z następujących akcji: umieścić do dwóch kart na osi czasu albo odrzucić jedną z nich. Aby umieścić kartę, nie musimy znać dokładnej daty wydarzenia naszym celem jest jej oszacowanie tak, by umieścić kartę możliwie blisko któregoś z końców osi czasu. Osoba, która decyduje się zagrać kartę, odkrywa ją, by sprawdzić datę. Jeśli jest ona wcześniejsza lub późniejsza niż na każdej innej karcie na osi czasu, gracz umieszcza ją po odpowiedniej stronie. Jeśli jednak data wpasowuje się między dwie już zagrane karty, gracz umieszcza swoje wydarzenie nad nimi, w tzw. pustym rzędzie lub odrzuca ją przy najbliższej możliwej okazji, jeśli dane miejsce jest już zajęte. Właśnie dlatego należy dbać, by zagrywane wydarzenia znajdowały się jak najbliżej siebie tworzenie dużych luk powoduje, że pusty rząd łatwo się zapycha, zmuszając graczy do odrzucania kart. Rozgrywka toczy się do wyczerpania talii, a pod koniec podliczane są punkty. Każda karta na głównej osi czasu warta jest 2 punkty, karty z pustego rzędu po 1 punkcie, a każda z odrzuconych kart to -1 punkt. (Opis producenta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
MLEM : agencja kosmiczna / autor gry: Reiner Knizia ; ilustracje: Joanna Rzepecka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (wiele elementów) : ilustracje ; w pudełku 27x27 x7 cm + instrukcja (14, [2] strony : ilustracje ; 24 cm).
Czas gry: 30-60 min.
Liczba graczy: 2-5.
Zawiera: 1 plansza rakiety, 4 żetony celów, 64 żetony punktów, 6 kości, 1 pionek rakiety, 1 kosmiczna mata, 5 planszetek graczy, 40 żetonów astronautów, 1 żeton kosmicznej porażki, 20 żetonów odkryć, 20 żetonów tajnych misji, 5 żetonów UFO, 1 pionek UFO, 14 żetonów wyprawy.
Wiek graczy: 8+.
Wersja oryginalna w języku niemieckim.
Jest rok 2075. Zaraz po przejęciu kontroli nad światem koty znalazły nowy cel wypraw. Najlepsze zespoły miauczących specjalistów rywalizują o zyskanie przewagi w przestrzeni kosmicznej i nawet brak kciuków nie powstrzyma ich przed próbą sięgnięcia gwiazd. Kto wygra ten zaciekły wyścig pełen kocich kłaczków oraz wybuchających rakiet i położy łapkę na nieskończonych skarbach Drogi Mlecznej?
MLEM: Agencja kosmiczna to rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w kapitanów międzygwiezdnych wypraw. Ale nie takich zwykłych, bo nasi astronauci to… koty! Nieustraszone i uparte już dawno temu podbiły Ziemię, a teraz mają zamiar opanować cały kosmos. Podczas zabawy naszym zadaniem jest poprowadzenie kociej rakiety, by dotrzeć jak najdalej i uniknąć kotastrof. Przyda się zwierzęcy instynkt, który podpowie, kiedy najlepiej opuścić pojazd, oraz gotowość do podejmowania ryzyka. (Opis wydawcy).
Tagi wydawcy: humor, odkrywanie kosmosu, science fiction, zwierzęta, rywalizacja, kafelki, kostki, kuszenie losu, ruch po rzucie kostką, ruch z punktu do punktu, wyścigi, familijna, dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-60 min.
Tytuł oryginału: Ticket to ride : Europe. Na pudełku nazwa wydawcy wersji oryginalnej: Days of Wonder.
Zawartość opakowania: • plansza - mapa Europy z roku 1901, • 240 kolorowych figurek wagonów, • 15 kolorowych figurek dworców, • 110 kart pociągów, • 46 kart biletów, • 5 drewnianych znaczników punktacji, • instrukcja.
Kategoria: strategiczna, dla dzieci; 2-5 osób w wieku od 8 lat.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina – Wsiąść do pociągu. Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! „Wsiąść do pociągu. Europa” to niezwykle wciągająca gra planszowa, która pozwala uczestnikom poznawać Europę schyłku XVIII wieku. Gracze mają okazję zapoznać się z ówczesnym światem, podróżując pociągami, rozwijając swoje trasy kolejowe, by połączyć odpowiednie miasta, dobrnąć do celu i zdobyć jak największą liczbę punktów. Żeby wygrać, należy stworzyć wylosowaną trasę, lecz przeszkodą w osiągnięciu sukcesu stają się inni gracze, których trasy mogą częściowo się pokrywać. Liczy się więc szybkość, spryt i strategiczne planowanie.
Zasady gry: Gracze dostają wagoniki wybranych kolorów, a następnie losują bilety, które wyznaczają trasę, jaką mają zbudować. Podczas rozgrywki nie trzeba więc wiele czytać, jej kluczowym elementem jest odpowiednie rozstawienie wagoników, jednak do osiągnięcia tego celu trzeba niejednokrotnie wytężyć umysł. Gracze nie znają wzajemnie swoich tras, lecz mogą je zgadywać i utrudniać przeciwnikom stworzenie ich linii. Dzięki temu gra zyskuje wartości strategiczne, które rozwijają umysł i dodatkowo podnoszą atrakcyjność rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : classic / Rory's. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko okrągłe (9 kości) : 54 obrazki na kościach ; 8x8x2cm + Instrukcja (4 strony).
Na opakowaniu logo i nazwa producenta wersji oryginalnej: Asmodee Group.
Czas gry: 10 min.
Zawiera: 9 kości opowieści ; instrukcja: "Jak grać?".
1 - 24 osoby w wieku 6+ ; gra towarzyska.
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści!
Na czym to polega? Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od „Dawno, dawno temu...” lub, jeśli wolisz, „Pewnego razu...”. Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach.
• W Story Cubes nie ma sztywnych reguł, chodzi wyłącznie o dobrą zabawę przy tworzeniu opowieści. Możesz bawić się samodzielnie lub zaprosić do zabawy znajomych. Każde z Was może opowiadać własną historię lub zdanie po zdaniu konstruować jedną wspólną. • Możliwości wykorzystania gry są praktycznie nieograniczone, dzięki czemu Story Cubes świetnie sprawdzą się zarówno w małych, jak i naprawdę dużych grupach. Kto w waszym gronie najbardziej zaimponuje pozostałym pomysłowością, wyobraźnią i umiejętnością snucia pasjonujących opowieści? • Stworzone przez Rory'ego O'Connora, trenera kreatywności z Irlandii, Story Cubes okazały się nieocenioną pomocą dla nauczycieli i terapeutów, a jednocześnie znakomitym narzędziem do domowego rozwijania wyobraźni. (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mała karczma / projekt gry: Maxime Rambourg i Théo Rivière ; ilustracje: Gaël Lannurien. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (wiele elementów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 12x17x4 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
W pudełku: 56 kart, 5 stolików, 44 monety, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 3-5.
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Bezwzględna walka o napiwki! „Klienci pchają się do Małej karczmy drzwiami i oknami… Spraw, aby przy twoim stoliku usiedli najhojniejsi z nich, a skąpców przekaż rywalom. Bierz pod uwagę zachcianki klientów, korzystaj z kart wydarzeń i zarób jak najwięcej na napiwkach, aby wygrać. Dziś w menu: ciosy poniżej pasa, ryzykowne przedsięwzięcia i mnóstwo zabawy!”. „Mała karczma” to prosta gra karciana pełna negatywnej interakcji, w której staramy się tak rozmieścić napływających do lokalu gości, by to przy naszym stoliku znaleźli się ci, którzy zostawią największe napiwki. W każdej rundzie będziemy dobierali nową kartę gościa lub wydarzenia, którą musimy odpowiednio wykorzystać. Kluczem do zwycięstwa będzie baczne obserwowanie sytuacji przy stolikach i sprawne niszczenie planów przeciwników.
Na czym to polega? 1. Podczas rozgrywki każdy uczestnik dysponuje własnym stołem. Przy każdym z nich może zasiąść czworo gości. 2. W swojej turze należy dobrać kartę ze środka stołu. Można dobrać kartę postaci albo kartę wydarzenia. 3. Gdy dobierzesz kartę postaci, odkryj ją, a następnie połóż przy wybranym stoliku. 4. W grze występuje 7 klanów, a przedstawiciele każdego z nich dają napiwki według innych zasad. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne łączenie ich w ramach jednego stolika i w całej karczmie. 5. Jeśli masz co najmniej 1 monetę, a przy każdym stoliku jest co najmniej 1 osoba, zamiast postaci możesz dobrać kartę wydarzenia. Wówczas przeczytaj na głos jej treść i rozpatrz efekt, a następnie ją odrzuć. 6. Runda dobiega końca, gdy przy wszystkich stolikach siedzi maksymalna liczba postaci. Podliczcie napiwki od biesiadników przy swoich stołach. 7. Gra dobiega końca, gdy któreś z was zebrało monety o łącznej wartości co najmniej 25. Wygrywasz, jeśli udało ci się zarobić więcej niż pozostali gracze. (Opis producenta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / autor: Jean-Louis Roubira ; ilustratorka: Marie Cardouat ; Libellud. - Gdańsk : Rebel, [2024]. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x6 cm + I nstrukcja (4 strony).
Czas gry: 30 min.
Zawiera: 1 plansza, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja.
Dla 3-8 graczy w wieku 8+ ; gra rodzinna.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nowe strony / Winzenschtark ; [ilustracje:] Jeanne Landart ; Olibrius. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 23x16x5 cm + Instrukcja (19 stron).
Czas gry: 30-60 min.
Na pudełku podtytuł: Podróż w głąb książek!
Zawiera: instrukcja, 84 zakładki, kartonowy kompas, 32 żetony liter, 6 kart postaci, synchroliteromierz.
Dla 2-6 graczy w wieku 10+.
Tłumaczenie z francuskiego.
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu - to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta - to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry: Przemek Wojtkowiak ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; autor opowiadań: Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 28x28x7 cm + 2 broszury.
Czas gry: 60 min.
Zawiera: 15 kafli plansz, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 31 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, 2 broszury z instrukcją i opowiadaniami.
Dla 1-4 graczy w wieku 8+ ; kooperacyjna gra rodzinna.
Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes = Kości Opowieści. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018 - 1 pudełko ; 8x8cm + broszura (harmonijka 8 stron).
Zawartość opakowania: 9 kości, instrukcja. Liczba graczy: 1+. Wiek: 6+.
EAN: 091037131324
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. „Story Cubes” to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od „Dawno, dawno temu” lub jeśli wolisz „Pewnego razu”. Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne, co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charles Bukowski : locked in the arms of a crazy life / by Howard Sounes ; drawings by Charles Bukowski. - Edinburg : Rebel Inc., 1999. - X, 309 stron, [32] strony tablic : ilustracje, fotografie, portrety ; 23 cm.
Indeks.
Based on three years of research, and new interviews with virtually all Charles Bukowski's friends, his many lovers, and members of his family, this is the first major biography of the Californian cult writer who died in 1994 at the age of 73. Bukowski's life was famously dramatised as the basis of the 1987 Mickey Rourke movie, Barfly. Bukowski published more than forty books of poetry and prose including the novels, Post Office and Women. A heavy drinker, gambler and womaniser, Bukowski lived most of his life in the poorer parts of Los Angeles, California, and wrote about his experiences in the low-life milieu of LA's bars, rooming houses and race tracks. LOCKED IN THE ARMS OF A CRAZY LIFE is the first attempt to investigate Bukowski's life and untangle the fact from the mythology. The biography contains extracts from Bukowski's love letters, his poetry and prose, and is illustrated with more than fifty personal photographs. Each chapter is illustrated with an original line drawing by Bukowski. Among the people who have contributed to the book are many of the celebrity friends Bukowski made in the latter half of his life - film actors Mickey Rourke, Sean Penn, Harry Dean Stanton and Ben Gazzara; the writers Allen Ginsberg, Norman Mailer and Lawrence Ferlinghetti; and other famous names including the artist R.Crumb who illustrated several of Bukowski's books. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 10 minut.
Zawartość opakowania: Zasady gry, 30 kart.
Gra przeznaczona dla 2-5 osób w wieku od lat 4.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Na czym to polega? Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikatowyy zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. (Z opisu wudawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6.bierze! / Wolfgamg Kramer ; [ilustracje] Franz Vohwinkel. - Wydanie jubileuszowe. - Dietzenbach : Amigo Spiel + Freizeit GmbH ; Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (wiele elementów) : ilustracje ; w pudełku 16x12x5 cm + instrukcja (25 stron).
Czas gry 45 minut.
Wydanie jubileuszowe zawiera dodatkowy wariant kooperacyjny i nowe karty specjalne.
Zawartość opakowania: 133 karty, plansza bawołu, instrukcja, notes, ołówek, tasiemka gumowa.
Gra przeznaczona dla 1-10 osób w wieku od lat 8.
Od 30 lat gracze na całym świecie pokazują, że umieją chwycić byka za rogi - to dzięki nim ta prosta i angażująca karcianka cieszy się niesłabnącą popularnością. Początkujący i zaawansowani planszówkowicze chętnie podejmują ryzyko, zastawiają pułapki na przeciwników i dają się porwać doskonałej zabawie. 6. bierze: Wydanie jubileuszowe to specjalna edycja rocznicowa, zawierająca znaną i lubianą grę podstawową oraz całkowicie nowy wariant kooperacyjny, w którym musicie połączyć siły w starciu z bawołem i mądrze wykorzystać dostępne opcje, by zmusić go do zbierania punktów karnych. W pudełku znajdziecie też nowe karty specjalne zaprojektowane przez fanów, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza! (Nota wydawcy).
Czym jest 6. bierze? To niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej