Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Autor
Drucker Peter F
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Decker Bert
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan
(2)
Lipa Michał
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Desouza Kevin C
(1)
Doroba Anita
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Górski Jerzy
(1)
Immelman Ray
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pepasińska Bogumiła
(1)
Power Mark J
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Stone Nan
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Warszawski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(4)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Blockchain
(1)
Internet rzeczy
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Oryg.: "You've got to be believed to be heard : the complete book of speaking - in business and in life!" 2008.
Na okł.: trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
Książka
W koszyku
Oryg.: "You've got to be believed to be heard : the complete book of speaking - in business and in life!" 2008
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Złota kolekcja : klasyka zarządzania)
Tyt. oryg.: "The effective executive' 1967.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 M (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005M, 005 M (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Peter Drucker on the profession on management" 1998. Nazw. red. na obwol. U góry obwol.: Światowe Bestsellery Biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing 6.0 : the future is immersive, 2024.
Dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, a także marketerów, reklamodawców i twórców treści.
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy. Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”, oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie. Autorzy przedstawiają: elementy składowe metamarketingu; technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa; sposoby na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej; najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane przez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku; tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich. (Z okładki).
Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu. To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To również lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej