Rivière Théo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia dla Dzieci
(3)
Autor
Disney Walt (1901-1966)
(324)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(244)
Drewnowski Jacek (1974- )
(209)
Shakespeare William (1564-1616)
(188)
Rivière Théo
(-)
Steel Danielle (1947- )
(188)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(175)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(171)
Fabianowska Małgorzata
(164)
Zimnicka Iwona (1963- )
(151)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(148)
Marciniakówna Anna
(148)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(148)
Prus Bolesław (1847-1912)
(148)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(146)
Christie Agatha (1890-1976)
(145)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(137)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(135)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(121)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(121)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(120)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(119)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(113)
Sandemo Margit (1924-2018)
(113)
King Stephen (1947- )
(110)
Mazan Maciejka
(107)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(101)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(101)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(98)
Szulc Andrzej
(98)
Byczek Zuzanna
(94)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(92)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(91)
Lem Stanisław (1921-2006)
(88)
Skura Artur
(86)
Tuwim Julian (1894-1953)
(86)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(85)
Conrad Joseph (1857-1924)
(84)
Palmer Diana (1946- )
(84)
Ross Tony (1938- )
(84)
Patkowska Alina
(83)
Butenko Bohdan (1931-2019)
(82)
Gawryluk Barbara (1957- )
(80)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(79)
Pratchett Terry (1948-2015)
(78)
Spirydowicz Ewa
(78)
Fabisińska Liliana (1971- )
(77)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(76)
Webb Holly
(76)
Możdżyńska Aldona
(75)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(75)
Rowling J. K. (1965- )
(74)
Van Hamme Jean (1939- )
(74)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(73)
Kraśko Jan (1954- )
(73)
Usakiewicz Wojciech (1958- )
(73)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(72)
Sparks Nicholas (1965- )
(72)
Jansson Tove (1914-2001)
(71)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(70)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(70)
Coben Harlan (1962- )
(69)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(69)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(69)
Marlier Marcel (1930-2011)
(68)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(67)
Zychowicz Elżbieta
(67)
Kozak Jolanta (1951- )
(66)
Lunde Sigrid
(66)
Lunde Sigrid. Akuszerka
(66)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(66)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(65)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(65)
Mortka Marcin (1976- )
(65)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(65)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(65)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(64)
Drwęska Melania
(64)
Beaumont Émilie (1948- )
(63)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(63)
Olejnik Donata
(63)
Bobocińska Ewa
(62)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(62)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(62)
Mosek Katarzyna
(62)
Rusinek Michał (1972- )
(62)
Widmark Martin (1961- )
(62)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(61)
Ciążyńska Katarzyna
(61)
Dickens Charles (1812-1870)
(61)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(61)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(61)
Mirska Julita
(61)
Ochab Janusz (1971- )
(61)
Wilusz Tomasz
(61)
Angelsen Trine (1965- )
(60)
Cussler Clive (1931-2020)
(60)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(1)
Temat
Dinozaury
(2)
Karczmy
(1)
Napiwek
(1)
Obsługa klienta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Biologia
(2)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 60 + 6 drewnianych pionków dinozaurów, kostka, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełkach: 20 pionków dinozaurów: latające pterodaktyle i pływające plezjozaury, 10 dwustronnych plansz, 2 broszury
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mała karczma / projekt gry: Maxime Rambourg i Théo Rivière ; ilustracje: Gaël Lannurien. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (wiele elementów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 12x17x4 cm + instrukcja.
Czas gry: 25 min.
W pudełku: 56 kart, 5 stolików, 44 monety, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 3-5.
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Bezwzględna walka o napiwki! „Klienci pchają się do Małej karczmy drzwiami i oknami… Spraw, aby przy twoim stoliku usiedli najhojniejsi z nich, a skąpców przekaż rywalom. Bierz pod uwagę zachcianki klientów, korzystaj z kart wydarzeń i zarób jak najwięcej na napiwkach, aby wygrać. Dziś w menu: ciosy poniżej pasa, ryzykowne przedsięwzięcia i mnóstwo zabawy!”. „Mała karczma” to prosta gra karciana pełna negatywnej interakcji, w której staramy się tak rozmieścić napływających do lokalu gości, by to przy naszym stoliku znaleźli się ci, którzy zostawią największe napiwki. W każdej rundzie będziemy dobierali nową kartę gościa lub wydarzenia, którą musimy odpowiednio wykorzystać. Kluczem do zwycięstwa będzie baczne obserwowanie sytuacji przy stolikach i sprawne niszczenie planów przeciwników.
Na czym to polega? 1. Podczas rozgrywki każdy uczestnik dysponuje własnym stołem. Przy każdym z nich może zasiąść czworo gości. 2. W swojej turze należy dobrać kartę ze środka stołu. Można dobrać kartę postaci albo kartę wydarzenia. 3. Gdy dobierzesz kartę postaci, odkryj ją, a następnie połóż przy wybranym stoliku. 4. W grze występuje 7 klanów, a przedstawiciele każdego z nich dają napiwki według innych zasad. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne łączenie ich w ramach jednego stolika i w całej karczmie. 5. Jeśli masz co najmniej 1 monetę, a przy każdym stoliku jest co najmniej 1 osoba, zamiast postaci możesz dobrać kartę wydarzenia. Wówczas przeczytaj na głos jej treść i rozpatrz efekt, a następnie ją odrzuć. 6. Runda dobiega końca, gdy przy wszystkich stolikach siedzi maksymalna liczba postaci. Podliczcie napiwki od biesiadników przy swoich stołach. 7. Gra dobiega końca, gdy któreś z was zebrało monety o łącznej wartości co najmniej 25. Wygrywasz, jeśli udało ci się zarobić więcej niż pozostali gracze. (Opis producenta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej