Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(25)
Forma i typ
Książki
(22)
Proza
(13)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Filia dla Dzieci
(16)
Filia Borki Wielkie
(5)
Filia Łomnica
(4)
Filia Bodzanowice
(5)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Cawthon Scott (1971- )
(2)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's
(2)
Cooper Elley
(2)
Lipińska Joanna
(2)
Szczygielski Marcin (1972- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Wood Keith
(2)
Argasiński Jakub (1981- )
(1)
Arobal Bartek (1984- )
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Broma Paulina
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cordner Theo
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Disney Walt (1901-1966)
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Faber Marta
(1)
Fajfer Zenon (1970- )
(1)
Farrell Triona
(1)
Farwell Nick
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Janicki Paweł (1974- )
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
Onak Leszek (1981- )
(1)
Onichimowski Grzegorz
(1)
Panetta Kevin
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Podgórni Łukasz (1984- )
(1)
Poznański Roman
(1)
Praski Łukasz
(1)
Przasnyski Marcin
(1)
Roberts Rafer (1976- )
(1)
Skura Artur
(1)
St-Onge Jenn
(1)
Stagenalski Wojciech (1987- )
(1)
Staniszewski Michał (1981- )
(1)
Tucker Ian
(1)
Waggener Andrea Rains (1960- )
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Yerzmyey (1975- )
(1)
Young Cheryl
(1)
Zenial (1978- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Ziembik Krzysztof A. (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
9-13 lat
(10)
Młodzież
(10)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(9)
Literatura polska
(5)
Literatura chińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(22)
Minecraft
(5)
Nastolatki
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Programowanie (informatyka)
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Cyberpunk
(2)
Producenci gier komputerowych
(2)
Przyjaźń
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Automaty do gier
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Cyborgi
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Dziewczęta
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Film
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Houser, Sophie
(1)
Humor
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Labirynt
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura polska
(1)
Malarstwo ścienne
(1)
Małe miasto
(1)
Memy internetowe
(1)
Muzycy polscy
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka polska
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Onak, Leszek (1981- )
(1)
Osoby zaginione
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- )
(1)
Policja
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Programiści
(1)
Rycerze
(1)
Samobójstwo
(1)
Science fiction
(1)
Sieroty
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sukces
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka cyfrowa
(1)
Sztuka generatywna
(1)
Sztuka polska
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Wakacje
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- )
(1)
Yerzmyey (1975- )
(1)
Zakochanie
(1)
Zenial (1978- )
(1)
Ziembik, Krzysztof A. (1974- )
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Łowcy nagród
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Fantastyka
(9)
Powieść
(6)
Powieść przygodowa
(4)
Komiks
(3)
Horror
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Gry w karty
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Historia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy Sam i Sadie, dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo, niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień na pierwszym roku studiów na Harvardzie Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszała wołania, lecz potem się odwraca i gra się rozpoczyna: legendarna współpraca, która przyniesie im sławę. Przyjaciele, będący od dzieciństwa w zażyłej relacji, pożyczają pieniądze na wspólny projekt, otrzymują wsparcie od znajomych i jeszcze przed ukończeniem college’u tworzą swój pierwszy superprzebój – grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Sam i Sadie są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje nasze potrzeby więzi – bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście… (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The never game, 2019. Stanowi początek cyklu z Colterem Shawem.
Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3SENSAC (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunki cyfrowe : instrukcja obsługi / Piotr Marecki. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018. - 197, [3] strony : ilustracje, fotografie, portrety ; 25 cm.
(Biblioteka XXII Wieku)
Zawiera: Dema / Jakub Argasiński. Gry / Michał "Bonzaj" Staniszewski. Magi / Łukasz "Zenial" Szałankiewicz. "Chiptune'y" / Yerzmyey. Gry tekstowe / Krzysztof A. Ziembik. Hiperteksty / Zenon Fajfer. Generatory tekstowe / Leszek Onak. Statusy / Łukasz Podgórni. Memy / Wiesławiec deluxe. "Conditional arts" / Paweł Janicki
Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi to dogłębny i poparty wieloma przykładami przewodnik po praktycznej stronie tworzenia cyfrowych dzieł kultury podany przez ich twórców. O tym, jak zrobić i czym się charakteryzuje demo, gra tekstowa, chiptune, magazyn dyskowy, dankowy mem, fejsbuczany status, generator, hipertekst, gra czy conditional arts, Piotrowi Mareckiemu opowiadają Jakub „Argasek” Argasiński, Zenon Fajfer, Paweł Janicki, Leszek Onak, Łukasz Podgórni, Michał „Bonzaj” Staniszewski, Łukasz „Zenial” Szalankiewicz, Wiesławiec deluxe, Yerzmyey oraz Krzysztof A. Ziembik. Powiesz, że serce kultury cyfrowej bije na Zachodzie, głównie w Stanach Zjednoczonych, gdzie najmocniej rozwinęła się technologia informatyczna. Z jednej strony rzeczywiście tak jest, ale istnieją też lokalne podejścia, nierzadko bardzo oryginalne i niespotykane w hegemonicznym centrum. Taka kultura cyfrowa nas interesuje i taką właśnie lokalną narrację obraliśmy.
„Posługując się historią mówioną, Gatunki cyfrowe oferują znakomity wgląd w konkretny wycinek praktyk zlokalizowanych w dosyć precyzyjnie wyznaczonym miejscu i czasie – a często związanych także z konkretnymi platformami (Commodore, Atari, Amiga ZX Spectrum), które są dzisiaj przedmiotem kulturowej nostalgii i przeżywają swoisty renesans”. Z recenzji dr hab. Anny Nacher. (Z okładki.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej