Producenci gier komputerowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Faber Marta
(1)
Praski Łukasz
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(1292)
Polska
(1029)
Literatura polska
(989)
Teksty niemieckie
(721)
Przyjaźń
(660)
Producenci gier komputerowych
(-)
Rodzina
(625)
Tajemnica
(582)
Dziewczęta
(545)
Teksty angielskie
(519)
Śledztwo i dochodzenie
(475)
Miłość
(458)
Pisarze polscy
(457)
Zabójstwo
(428)
Humor
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(373)
Życie codzienne
(355)
Rodzeństwo
(343)
Relacje międzyludzkie
(337)
Zwierzęta
(334)
Boże Narodzenie
(327)
Język polski
(323)
Nastolatki
(321)
Literatura
(317)
Magia
(317)
Policjanci
(307)
Dzieci
(298)
Arystokracja
(294)
Chłopcy
(288)
Sekrety rodzinne
(277)
Poszukiwania zaginionych
(266)
Żydzi
(261)
Uczniowie
(251)
Poezja polska
(240)
Psy
(234)
PRL
(231)
Filozofia
(230)
Matki i córki
(219)
Małżeństwo
(217)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(216)
Śląsk
(209)
Ludzie a zwierzęta
(207)
Średniowiecze
(201)
Historia
(196)
Trudne sytuacje życiowe
(194)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(193)
Polacy za granicą
(192)
Koty
(189)
Powieść szwedzka
(189)
Uprowadzenie
(189)
Opole (okręg)
(187)
Albumy
(185)
Dziennikarze
(185)
Literatura dziecięca polska
(184)
Powieść dziecięca angielska
(184)
Wybory życiowe
(181)
Opowiadanie amerykańskie
(180)
Władcy
(177)
Osoby zaginione
(176)
Język angielski
(175)
Poezja dziecięca polska
(175)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(175)
Wojna 1939-1945 r.
(174)
Prywatni detektywi
(173)
Opowiadanie angielskie
(171)
Podróże
(171)
Bibliotekarstwo
(170)
Wakacje
(168)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(167)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Szkice literackie polskie
(159)
Przestępczość zorganizowana
(156)
Fizyka
(153)
Satyra polska
(152)
Dziadkowie i wnuki
(151)
Reportaż polski
(151)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(149)
Politycy
(149)
Czarownice i czarownicy
(148)
Młodzież
(148)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Mężczyzna
(135)
Powieść hiszpańska
(135)
Warszawa
(133)
Pisarze
(132)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(130)
Teatr polski
(130)
Niemcy
(128)
Lekarze
(127)
Ludzie bogaci
(127)
Literatura młodzieżowa polska
(125)
Sztuka
(125)
Wsie
(125)
Młodzi dorośli
(124)
Szlachta
(124)
Uczucia
(124)
Matematyka
(123)
Dramat angielski
(120)
Zima
(120)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Thriller
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The never game, 2019. Stanowi początek cyklu z Colterem Shawem.
Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz. W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3SENSAC (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy Sam i Sadie, dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo, niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień na pierwszym roku studiów na Harvardzie Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszała wołania, lecz potem się odwraca i gra się rozpoczyna: legendarna współpraca, która przyniesie im sławę. Przyjaciele, będący od dzieciństwa w zażyłej relacji, pożyczają pieniądze na wspólny projekt, otrzymują wsparcie od znajomych i jeszcze przed ukończeniem college’u tworzą swój pierwszy superprzebój – grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Sam i Sadie są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje nasze potrzeby więzi – bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście… (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej