Python (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia dla Dzieci
(2)
Autor
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Briggs Jason R
(1)
Heineman George T
(1)
Marston Mick
(1)
Scott Marc
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Informatycy
(1)
Temat
Kobieta
(1288)
Polska
(1029)
Literatura polska
(989)
Teksty niemieckie
(721)
Przyjaźń
(659)
Python (język programowania)
(-)
Rodzina
(625)
Tajemnica
(582)
Dziewczęta
(545)
Teksty angielskie
(519)
Śledztwo i dochodzenie
(468)
Miłość
(458)
Pisarze polscy
(457)
Zabójstwo
(423)
Humor
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(372)
Życie codzienne
(355)
Rodzeństwo
(341)
Relacje międzyludzkie
(337)
Zwierzęta
(334)
Boże Narodzenie
(327)
Język polski
(323)
Nastolatki
(321)
Literatura
(317)
Magia
(315)
Policjanci
(307)
Dzieci
(298)
Arystokracja
(292)
Chłopcy
(288)
Sekrety rodzinne
(277)
Poszukiwania zaginionych
(265)
Żydzi
(261)
Uczniowie
(251)
Poezja polska
(240)
Psy
(234)
PRL
(231)
Filozofia
(230)
Matki i córki
(219)
Małżeństwo
(217)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(216)
Śląsk
(209)
Ludzie a zwierzęta
(207)
Średniowiecze
(200)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(193)
Trudne sytuacje życiowe
(193)
Polacy za granicą
(192)
Koty
(189)
Powieść szwedzka
(189)
Uprowadzenie
(189)
Opole (okręg)
(187)
Albumy
(185)
Dziennikarze
(185)
Literatura dziecięca polska
(184)
Powieść dziecięca angielska
(184)
Opowiadanie amerykańskie
(180)
Wybory życiowe
(180)
Władcy
(177)
Osoby zaginione
(176)
Język angielski
(175)
Poezja dziecięca polska
(175)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(175)
Wojna 1939-1945 r.
(174)
Prywatni detektywi
(173)
Opowiadanie angielskie
(171)
Podróże
(171)
Bibliotekarstwo
(170)
Wakacje
(168)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(167)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Szkice literackie polskie
(159)
Przestępczość zorganizowana
(156)
Fizyka
(153)
Satyra polska
(152)
Dziadkowie i wnuki
(151)
Reportaż polski
(151)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(149)
Politycy
(149)
Młodzież
(148)
Czarownice i czarownicy
(146)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Mężczyzna
(135)
Powieść hiszpańska
(135)
Warszawa
(133)
Pisarze
(132)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(130)
Teatr polski
(130)
Niemcy
(128)
Ludzie bogaci
(127)
Lekarze
(126)
Literatura młodzieżowa polska
(125)
Sztuka
(125)
Wsie
(125)
Młodzi dorośli
(124)
Szlachta
(124)
Uczucia
(124)
Matematyka
(123)
Dramat angielski
(120)
Zima
(120)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Matematyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Python for kids : a playful introduction to programming, 2015
Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać. Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. Python dla dzieci to atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o Tobie (i Twoich rodzicach). Jason R. Briggs z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości. Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz ┬Pan Patyczak pędzi do wyjścia├ ─ zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka algorytmów : poradnik pisania lepszego kodu / George Heineman ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 231, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Learning algorithms : a programmer's guide to writing better code, 2021.
Indeks.
Doskonałe opanowanie dowolnego języka programowania nie wystarczy do tego, aby stać się świetnym programistą czy deweloperem. Konieczne jest również zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej algorytmów. Oznacza to, że aby pisać lepszy kod, podczas rozwiązywania rzeczywistych problemów trzeba umieć korzystać z algorytmów, włączając w to ich budowanie, modyfikację i implementację. Niezależnie od tego, jaką dziedziną informatyki się zajmujesz, biegłość w posługiwaniu się algorytmami w wymierny sposób ułatwi Ci pracę i poprawi jej rezultaty. Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do wiedzy o algorytmach wraz z przykładami implementacji napisanymi w Pythonie. Oprócz praktycznego omówienia algorytmów znalazło się tu wyjaśnienie takich pojęć jak klasy złożoności czy analiza asymptotyczna. Dokładnie omówiono także najważniejsze algorytmy, w tym różne sposoby haszowania, sortowania czy przeszukiwania. Tam, gdzie to niezbędne, wprowadzono struktury danych języka Python. Z poradnika programiści i testerzy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać algorytmy do pomysłowego rozwiązywania problemów obliczeniowych. Zrozumienie treści ułatwiają ciekawe materiały wizualne i ćwiczenia utrwalające, które pozwolą na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce. W książce między innymi: podstawowe algorytmy wykorzystywane w inżynierii oprogramowania; standardowe strategie wydajnego rozwiązywania problemów ocena złożoności czasowej kodu z wykorzystaniem notacji dużego O; praktyczne stosowanie algorytmów z wykorzystaniem bibliotek i struktury danych Pythona; główne zasady działania ważnych algorytmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding, 2016. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Indeks.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: - jak stworzyć kosmiczną grę; - jak zaprogramować złudzenie optyczne; - jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej