Lewowicki Tadeusz (1942- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(3)
Autor
Disney Walt (1901-1966)
(314)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(244)
Drewnowski Jacek (1974- )
(208)
Shakespeare William (1564-1616)
(187)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(-)
Steel Danielle (1947- )
(186)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(175)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(170)
Fabianowska Małgorzata
(163)
Zimnicka Iwona (1963- )
(151)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(148)
Marciniakówna Anna
(148)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(148)
Prus Bolesław (1847-1912)
(148)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(146)
Christie Agatha (1890-1976)
(145)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(137)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(135)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(121)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(120)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(119)
Sandemo Margit (1924-2018)
(113)
King Stephen (1947- )
(110)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(107)
Mazan Maciejka
(107)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(101)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(100)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(98)
Szulc Andrzej
(98)
Byczek Zuzanna
(94)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(92)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(91)
Lem Stanisław (1921-2006)
(88)
Skura Artur
(86)
Tuwim Julian (1894-1953)
(86)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(85)
Conrad Joseph (1857-1924)
(84)
Palmer Diana (1946- )
(84)
Ross Tony (1938- )
(84)
Patkowska Alina
(83)
Butenko Bohdan (1931-2019)
(82)
Gawryluk Barbara (1957- )
(80)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(80)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(79)
Pratchett Terry (1948-2015)
(78)
Spirydowicz Ewa
(78)
Fabisińska Liliana (1971- )
(77)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(76)
Webb Holly
(76)
Możdżyńska Aldona
(75)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(75)
Rowling J. K. (1965- )
(74)
Van Hamme Jean (1939- )
(74)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(73)
Usakiewicz Wojciech (1958- )
(73)
Kraśko Jan (1954- )
(72)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(72)
Sparks Nicholas (1965- )
(72)
Jansson Tove (1914-2001)
(71)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(70)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(70)
Coben Harlan (1962- )
(69)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(69)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(69)
Marlier Marcel (1930-2011)
(68)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(67)
Zychowicz Elżbieta
(67)
Kozak Jolanta (1951- )
(66)
Lunde Sigrid
(66)
Lunde Sigrid. Akuszerka
(66)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(66)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(65)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(65)
Mortka Marcin (1976- )
(65)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(65)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(65)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(64)
Drwęska Melania
(64)
Beaumont Émilie (1948- )
(63)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(63)
Olejnik Donata
(63)
Bobocińska Ewa
(62)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(62)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(62)
Mosek Katarzyna
(62)
Rusinek Michał (1972- )
(62)
Widmark Martin (1961- )
(62)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(61)
Ciążyńska Katarzyna
(61)
Dickens Charles (1812-1870)
(61)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(61)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(61)
Mirska Julita
(61)
Ochab Janusz (1971- )
(61)
Wilusz Tomasz
(61)
Angelsen Trine (1965- )
(60)
Cussler Clive (1931-2020)
(60)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Edukacja międzykulturowa
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osobowość
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
Wyd. 1. pt. "Rozwój zawodowy nauczyciela".
Bibliogr. s. 295-322.
Książka Christophera Daya wychodzi naprzeciw nowym wyzwaniom i trudom pełnienia roli zawodowej przez nauczycieli we współczesnym świecie. Polifoniczność ponowoczesnej rzeczywistości wymaga bowiem od nauczycieli połączenia edukacji permanentnej z zaspokajaniem oczekiwań społeczeństwa, przekazywaniem wiedzy za pomocą nowoczesnych technologii, a także dostosowaniem się do podlegającej zmianom struktury szkoły. Autora interesuje nauczyciel jako osoba, człowiek z problemami i sukcesami osobistego życia, zmagający się z codziennością oraz z profesjonalnymi uwarunkowaniami roli zawodowej. Ważne jest dla niego, by nauczyciel nie tylko zarażał uczniów swoją wiedzą, ale by również sam był nieustannie uczącym się podmiotem. Ponadto Ch. Day wskazuje, jak istotne są partnerskie typy interakcji między nauczycielami, inwestowanie pracodawców w swoich pracowników czy tworzenie sieci społecznego i profesjonalnego wsparcia. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. równol.: Socio-civilizational transformations and school education : problems of individual development and identity shaping.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Przemiany dokonujące się w wielu dziedzinach życia znajdują odzwierciedlenie w teorii pedagogicznej i praktyce oświatowej. W refleksji pedagogicznej można dostrzec m.in. świadomość zróżnicowania współczesnych społeczeństw i coraz lepsze odczytania społecznych i indywidualnych potrzeb edukacyjnych. Sprawy edukacji szkolnej są szczególnie ważne w sytuacji zmieniających się uwarunkowań rozwoju i tożsamości człowieka. Kwestie dotyczące relacji między przemianami społecznymi i cywilizacyjnymi, edukacją szkolną oraz rozwojem indywidualnym podejmuje wiele nauk humanistycznych. Niniejsza publikacja w pewnym stopniu oddaje to szerokie zainteresowanie ─ wykraczające poza typowe pola rozważań nauk pedagogicznych. Teksty w niej zawarte prezentują perspektywę filozoficzną, psychologiczną, socjologiczną ─ pokazują różne uwarunkowania współczesnych procesów kształcenia i wychowania. Jednym z wątków przewodnich są kwestie rozwoju i wychowania w społecznościach wielokulturowych oraz w warunkach oddziaływania rozmaitych wzorów kulturowych. Na zbiór składają się teksty z kilku kręgów tematycznych, które dotyczą takich zagadnień, jak: społeczeństwo ─ edukacja ─ jednostka; edukacja szkolna ─ rozwój indywidualny ─ szanse autokreacji; edukacja szkolna ─ kształtowanie się tożsamości, nowe zjawiska społeczne ─ nowe odmiany tożsamości; społeczeństwo wielokulturowe pogranicza ─ wybrane wymiary osobowości dzieci i młodzieży oraz projekty badań. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37M (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej