Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia dla Dzieci
(2)
Autor
Plec Aleksandra
(2)
Skoczylas Marzenna
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Klasa 1
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Temat
Czytanie sylabowe
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Nauka czytania
(2)
Gatunek
Elementarz
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Inowrocław : Pasja, [ok. 2006]. - 156 stron : ilustracje ; 30 cm.
Książka ta przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i dla tych którym ta umiejętność sprawia wiele problemów. Proponujemy naukę czytania metodą sylabową. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że jest to dla dziecka najłatwiejsza metoda opanowania i usprawnienia techniki i tempa czytania. W części pierwszej książki podczas wprowadzania liter, wyrazy trzyliterowe traktujemy jako sylabę otwartą + spółgłoskę (np. do + m, so + k). Z kolei w części drugiej znajdują się teksty o różnym poziomie trudności, od łatwych i krótkich, po dłuższe, zawierające trudne wyrazy. Mają one na celu wzbogacenie czynnego i biernego słownictwa dzieci. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie 2. poprawione. - Inowrocław : Pasja, 2008. - 160 stron : ilustracje ; 30 cm.
Książka ta przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i dla tych którym ta umiejętność sprawia wiele problemów. Proponujemy naukę czytania metodą sylabową. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że jest to dla dziecka najłatwiejsza metoda opanowania i usprawnienia techniki i tempa czytania. W części pierwszej książki podczas wprowadzania liter, wyrazy trzyliterowe traktujemy jako sylabę otwartą + spółgłoskę (np. do + m, so + k). Z kolei w części drugiej znajdują się teksty o różnym poziomie trudności, od łatwych i krótkich, po dłuższe, zawierające trudne wyrazy. Mają one na celu wzbogacenie czynnego i biernego słownictwa dzieci. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej