Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia dla Dzieci
(2)
Autor
Bolik Tomasz
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Conner Hari
(1)
David GJ
(1)
López Carlos
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Rak Radosław (1987- )
(1)
Santisteban Santi
(1)
Stacey Faye
(1)
Wilson Letty
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Mitologia słowiańska
(1)
Podziemia
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Wirusy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Gatunek
Fantastyka
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Gry w karty
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autorzy: Domingo Cabrero, Carlos López & Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko (68 kart) : ilustracje ; 15x11x4 cm + Instrukcja (6 stron).
Na pudełku: Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Gra karciana dla 2 do 6 graczy; czas gry ok. 20 min.
Wiek: 8+.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne. (Z okładki).
„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe! (Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej Straży - z okładki).
Mam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści! (Marcin Mortka, powieściopisarz - z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dunder albo Kot z zaświatu / Radek Rak ; ilustracje: Tomasz Bolik. - Wydanie I. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - [264] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: Gra książkowa.
Gra polecana czytelnikom w wieku powyżej 14 lat.
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności. Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor. (Nota wydawcy).
Jeśli ktoś nigdy jeszcze nie poznał gier paragrafowych, teraz ma okazję i to w znakomitym wykonaniu Radka Raka. Jeśli poznał, ma okazję zagrać w znakomitą realizację tej koncepcji (w wykonaniu Radka Raka). Oprócz gry wiele przyjemności sprawia sama lektura, zabawna dla dorosłych, porywająca dla młodzieży. Na końcu ogarnia nas chęć wejścia w świat książki jeszcze raz i podjęcia (w imieniu kota Dundera) innych decyzji. I wszystko prowadzi do finału, niewątpliwie zaplanowanego przez Radka Raka, jakim jest radość i satysfakcja. (Piotr W. Cholewa - z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej