Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(99)
Forma i typ
Książki
(66092)
Proza
(28150)
Publikacje dydaktyczne
(2463)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2380)
Poezja
(1965)
Gry i zabawki
(99)
Publikacje popularnonaukowe
(1818)
Muzyka
(1710)
Komiksy i książki obrazkowe
(1410)
Poradniki i przewodniki
(1371)
Audiobooki
(993)
Filmy i seriale
(771)
Publikacje naukowe
(657)
Dramat (rodzaj)
(414)
Czasopisma
(376)
Publikacje informacyjne
(314)
Publikacje fachowe
(257)
E-booki
(229)
Publikacje dla niewidomych
(134)
Publikacje dla niedowidzących
(133)
Albumy i książki artystyczne
(128)
Druki ulotne
(57)
Publikacje religijne
(53)
Mapy
(36)
Ikonografia
(23)
Nuty
(22)
Karty pocztowe
(21)
Grafiki
(20)
Publikacje promocyjne
(18)
Fotografie
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(6)
Artykuły
(2)
Grafika
(2)
Akwarela
(1)
Książki
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
wypożyczone
(28)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(98)
Filia Borki Wielkie
(1)
Filia Łomnica
(1)
Filia Bodzanowice
(1)
Autor
Zwierzyński Michał
(9)
Mann Jakub
(8)
Ślubowska Anna
(8)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Bauza Antoine
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Kucharski Roman
(4)
Madaj Karol
(4)
Minor Marcin
(4)
Chimiak Julia
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Rivière Théo
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bajtlik Jan (1989- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
David GJ
(2)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Innes Andrew
(2)
Jackson Steve
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Kreczmar Natalia
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Livingstone Ian
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Novy
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Szulc Cezary
(2)
Usenko Natalia (1969- )
(2)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(2)
2D
(1)
Adesanya Miriam
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Mark (gry planszowe)
(1)
Antoniak Marek
(1)
Ashby Ruth
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Brönner Nele (1977- )
(1)
Bukato Wiktor (1949- )
(1)
CED (1981- )
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Campbell David
(1)
Caple Scott
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Caseiro Philippe
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chow Daryl
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chulku Kang
(1)
Conner Hari
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Curran Kitty
(1)
Cétrix
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Delauzun Aurélien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dickason Chris
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dziechciarczyk Agata
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gasperini Jim
(1)
Gay Damien (1979- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gigleux Guillaume
(1)
Gilbert Brett J
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gingell Dave
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Guzowska Beata
(1)
Głowińska Anita
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hussung Thomas (1990- )
(1)
Jastrzębowski Jakub
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Joassin Vincent
(1)
Jones Dave
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(48)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(97)
Niemcy
(3)
Francja
(1)
Język
polski
(98)
angielski
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Dzieci
(80)
9-13 lat
(69)
6-8 lat
(60)
Młodzież
(44)
14-17 lat
(32)
0-5 lat
(27)
Rodzice
(3)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(16)
Literatura polska
(11)
Grafika polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika francuska
(1)
Temat
Prywatni detektywi
(6)
Labirynt
(5)
Magia
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Koty
(4)
Marzenia senne
(4)
Sen
(4)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Słownictwo
(4)
Czytanie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(3)
Las
(3)
Rycerze
(3)
Symbole państwa
(3)
Uprowadzenie
(3)
Walka
(3)
Wilkołak
(3)
Zabawa
(3)
303 Dywizjon Myśliwski Warszawski im. Tadeusza Kościuszki (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Belle époque (1871-1914)
(2)
Bitwa o Anglię (1940)
(2)
Czas reakcji
(2)
Dinozaury
(2)
Kradzież
(2)
Kruk
(2)
Królik
(2)
Książki
(2)
Nauka liczenia
(2)
Piraci
(2)
Podróże
(2)
Podróże w czasie
(2)
Polskie Siły Powietrzne (Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie)
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Potwory
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rysowanie
(2)
Spostrzeganie
(2)
Strażacy
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Symbole
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Współdziałanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Znaki graficzne
(2)
Zwierzęta
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Arystokracja
(1)
Astronauci
(1)
Barwy
(1)
Bawoły
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Ciemność
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dno oceaniczne
(1)
Droga Mleczna
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziewczęta
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Ekologia
(1)
Ekosystem
(1)
Emocje
(1)
Escape rooms
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w piłkę
(1)
Handel
(1)
Historia powszechna
(1)
Humor
(1)
Hymn narodowy
(1)
Jajka
(1)
Język polski
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Karczmy
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludy
(1)
Kreatywność
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Król Artur (postać legendarna)
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kura domowa
(1)
Kurnik
(1)
Linie kolejowe
(1)
Lis
(1)
Liternictwo
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(3)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(3)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1601-1700
(1)
1901-1914
(1)
401-500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Allansia (kraina fikcyjna)
(2)
Brytania (prowincja rzymska)
(1)
Europa
(1)
Karaiby (region)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norfolk (Wielka Brytania ; hrabstwo)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(33)
Gry i zabawy umysłowe
(27)
Gry w karty
(27)
Gry paragrafowe
(24)
Gry edukacyjne
(22)
Komiks
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Opowiadania i nowele
(8)
Książka obrazkowa
(7)
Fantasy
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Układanki
(4)
Wiersze
(4)
Gry i zabawy
(3)
Gry strategiczne
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka-zabawka
(3)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Gry w kości
(2)
Horror
(2)
Komiks przygodowy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Powieść historyczna
(2)
Zagadki
(2)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry wojenne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Science fiction
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(66)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(5)
Biologia
(4)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
99 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pizzeria : jedz i graj / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz ; redakcja: Michał Zwierzyński. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 20x20x5cm + broszura (11, [1] strona).
W pudełku: 69 kawałków pizzy (65 pojedynczych i 4 mieszane), nóż do pizzy, 12 ofert specjalnych.
1-6 graczy. Czas gry: 25 minut.
Wiek 8+.
Idziecie z przyjaciółmi do pizzerii. Co rundę zamawiacie pizzę składającą się z różnych rodzajów. Jak podzielić ją na porcje, jeśli jedna osoba chce pepperoni, inna – wiejską, a tobie zależy na wegetariańskiej? Musisz zrobić to w przemyślany sposób, aby trafiła do ciebie ta porcja, na którą masz ochotę. Starajcie się zebrać jak najwięcej kawałków pizzy wybranego rodzaju. Jeśli będziecie mieć ich więcej niż rywale, zdobędziecie punkty! Dodatkowe punkty otrzymacie za listki bazylii na zjedzonych przez siebie kawałkach. Wygra osoba z największą liczbą punktów. (NK).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra w pudełku (wiele elementów) : ilustracje ; 28x22x7 cm + Instrukcja (4 strony).
Czas gry: 30 min.
Zawiera: 40 znaczników (po 7 sztuk w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 sztuk w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. (Wg noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W poszukiwaniu króla Artura / Ruth Ashby ; przeł [z ang.] Wiktor Bukato ; il. Scott Caple. - Warszawa : Alfa, 1989. - [16], 126, [2] strony : ilustracje, 1 mapa ; 17 cm.
(Wehikuł Czasu / Alfa ; 1)
Tytuł oryginału: "Quest for King Arthur" 1988.
Jest rok 490. Znalazłeś się w Brytanii w Mrocznych Wiekach...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 82-3M
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Nić Ariadny : mity i labirynty / Jan Bajtlik. - Warszawa : Dwie Siostry, 2018. - 71, [1] strona : ilustracje ; 38 cm.
Ta książka pełna jest ścieżek i opowieści. Każda z ogromnych ilustracji zaprasza do zabawy w poszukiwanie właściwej drogi na kolejną stronę, przedstawiając przy okazji wybrane wątki najsłynniejszych mitów greckich. Przechodząc przez kolejne labirynty, spotkacie Heraklesa, Minotaura, Argonautów, Odysa, Syzyfa i wiele innych legendarnych postaci; odwiedzicie też olimpiadę, teatr grecki czy ateński Akropol. Na końcu książki znajdują się objaśnienia rozszerzające i uzupełniające informacje zawarte na ilustracjach.
Wielkoformatowy album, w którym efektownie narysowane labirynty wprowadzają czytelników w świat mitów i kultury starożytnej Grecji. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B II (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Typogryzmol / Jan Bajtlik. - Wydanie 2. - Warszawa : Dwie Siostry, 2019 - [156] stron : ilustracje ; 29 cm.
Wiek 4+.
Te litery chyba zwariowały! Udają wieżowce i zamieniają się w zwierzęta. Zakopują się w śniegu i zjeżdżają na nartach. Wygłupiają się i zapraszają cię do zabawy. W co? W co tylko zechcesz! W tej interaktywnej książce litery zostały zwolnione z nudnych obowiązków, które na co dzień wypełniają w czytankach i w elementarzach. Nie muszą już stawać w rządku, układać się w zdania ani cokolwiek znaczyć. Każda z nich staje się przede wszystkim wyrazistym kształtem, który inspiruje, budzi skojarzenia i uruchamia wyobraźnię.
Książka aktywnościowa wspomagająca naukę liter - do bazgrolenia, rysowania, malowania i wyklejania. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 60 + 6 drewnianych pionków dinozaurów, kostka, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełkach: 20 pionków dinozaurów: latające pterodaktyle i pływające plezjozaury, 10 dwustronnych plansz, 2 broszury
2-5 graczy; czas gry 25 min.
Wiek 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 43 karty.
EAN 3760052141744
Pomóż kotom znaleźć ich dom! Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autorzy: Domingo Cabrero, Carlos López & Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 pudełko (68 kart) : ilustracje ; 15x11x4 cm + Instrukcja (6 stron).
Na pudełku: Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Gra karciana dla 2 do 6 graczy; czas gry ok. 20 min.
Wiek: 8+.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza / [autor Dave Campbell] ; tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra w pudełku (64 karty) : ilustracje ; 12x8x4 cm + Instrukcja (10 stron).
Czas gry: 10 min.
Nazwisko autora na podstawie strony www wydawcy.
Dla 2-8 graczy w wieku 8+.
Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc "Buła". Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc "Pizza". Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa, aż karta, która właśnie została wyłożona, będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży "Pizzę", mówiąc "Pizza"). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwisko Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy. Wiek: 10+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwisko Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy. Wiek: 10+.
Irene Adler otwiera w Londynie własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby - pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby - zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Mystery / ilustracje Stivo ; scenariusz CED ; tłumaczenie Julia Chimiak. - Warszawa : Foxgames, copyright 2018. - [144] strony : ilustracje ; 20 cm.
Na okładce: Komiks, w którym superbohaterem jesteś Ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy. 8+.
W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Gra dla młodszych i starszych graczy 10+.
Francja, początek okresu La Belle Epoque W Paryżu energia staje się zamiast pary źródłem zasilania dla maszyn, zaś węgiel ustępuje miejsca kryształom many. Francja wykorzystuje Wystawę Światową, by pokazać swoją potęgę i zademonstrować nową tajną broń: okazałą magiochronną wieżę Gustawa Eiffela. Ty, jako utalentowany student technomagii, otrzymujesz zadanie znalezienia cennej many niezbędnej do funkcjonowania Żelaznej Damy. Wykaż się inteligencją i umiejętnościami – dokonaj właściwych wyborów i doprowadź swoją misję do końca, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor: Jonathan Chaffer ; projekt graficzny: Małgorzata Wójcicka ; redakcja: Michał Zwierzyński, Jakub Mann. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (110 kart) : ilustracje ; 10x10x7 cm + Instrukcja (14, [2] strony).
Gra dla 2 do 4 graczy (lub wariant jednoosobowy); czas gry 20 min.
65 kart podstawowych i 45 kart wariantu zaawansowanego.
Wiek: 8+.
W 1935 roku amerykański psycholog John Ridley Stroop odkrył tak zwany efekt Stroopa. Uczestnicy eksperymentu mieli głośno nazywać kolor tuszu, którym zostały zapisane wyrazy i jednocześnie ignorować ich znaczenie. Na przykład, gdy prezentowane było słowo NIEBIESKI, należało odpowiedzieć „zielony”. Stroop udowodnił, że jest to znacznie trudniejsze niż w przypadku słowa NIEBIESKI. Dzieje się tak, ponieważ w tym samym czasie prawa półkula mózgu stara się określić kolory, a lewa analizuje sens słów. Gdy informacje są sprzeczne i kolor atramentu różni się od znaczenia napisu, mózg ma spore problemy. Automatycznie przetwarza treść znanych mu słów i w związku z tym łatwo o błąd. Zadania oparte o efekt Stroopa pozwalają rozwijać szybkość reakcji i podzielność uwagi. (Anna Karcz, psycholożka).
Wariant jednoosobowy: instrukcja w załączniku do opisu katalogowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dziennik29 : interaktywna gra książkowa / [Dimitris Chassapakis]. - Warszawa : Foxgames : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 63, [12] stron : ilustracje, kody QR ; 21 cm.
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie? Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. Dziennik 29 to 144 strony doskonałej zabawy z 63 wciągającymi wyzwaniami. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames, copyright 2019. - 1 pudełko (60 kart, 3 karty w kopercie) : ilustracje ; 15x11x4 cm.
Liczba graczy: 1-6.
Wiek graczy: 12+ .
Tekst tłumaczony z języka włoskiego.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. (Z pudełka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boarding / autor: Daryl Chow ; ilustracje: Roman Kucharski - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 pudełko ; 20x20x7cm + broszura (11, [1] strona).
W pudełku: 96 kart pasażerów, 15 kart wydarzeń, 4 plansze samolotów, 150 znaczników pasażerów (po 30 szt. w 5 kolorach), 24 vouchery, żeton gracza rozpoczynającego.
Dla 1-4 graczy, czas gry 30 minut.
Wiek 10+.
Twoim celem jest rozmieszczenie pasażerów w samolocie. Zakochani chcą siedzieć obok siebie, dzieci muszą mieć obok siebie dorosłych, a inni liczą na miejsce przy oknie lub przejściu. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się spełnić oczekiwania pasażerów. Uwaga! W razie potrzeby możesz… wyprosić pasażera z samolotu! Za to jednak dostaniesz punkty ujemne. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne. (Z okładki).
„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe! (Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej Straży - z okładki).
Mam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści! (Marcin Mortka, powieściopisarz - z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej